ויראלי

הפדיחה של גלית דיסטל אטבריאן: מי באמת ייצר את "המטריקס"?

חברת הכנסת התארחה בפאנל בערוץ 14 וטענה כי סדרת הסרטים המצליחה נכתבה על ידי "שני בחורי הישיבה". האמת - היוצרות אפילו לא יהודיות. הרשת מיהרה להגחיך את הסיטואציה עוד יותר. צפו בראיון המדובר
מערכת ice |  4
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן התארחה היום (שני) בערוץ 14 בתוכנית שעסקה בחשיבות של לימודי המורשת היהודית בבתי הספר. במהלך התוכנית אמרה חברת הכנסת אמירה תמוהה לגבי זהותם של יוצרי סרט המדע הבדיוני הפופולארי "המטריקס". לדבריה, הוא נוצר על ידי שני בחורי ישיבה.
 
כמובן שהדבר לא נכון. סדרת הסרטים "המטריקס" נוצר על ידי האחיות ואצ'אוסקי מארצות הברית. שתי האחיות נולדו לאב אתאיסט ממוצא פולני ולאם נוצרית (שבמרוצת השנים המירה את דתה לשמאניזם). בעת כתיבת סדרת הסרטים המצליחה, היו האחיות מוכרות יותר בשם "האחים ואצ'אוסקי", אך מאז יצאו מהארון המגדרי. האחיות אינן דתיות ולא משתייכות לאף זרם של אמונה דתית, על פי ראיונות קודמים שערכו.
הרשת מיהרה להגיב לפדיחה של דיסטל אטבריאן. "בנוסף, המטריקס זיכה את הבמאי שלו בשני פרסי ספיר", כתבה אחת הגולשות ברשת החברתית X. אחרים התייחסו לסרט עצמו וציינו בציניות כי גם האמירה ש"מדובר באחד הסרטים הטובים ביותר" היא שגויה. 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואם היו אומרים לך .שהתחרפנת
    האחיות וצאוסקי 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 14 שאב לך את שארית המוח אשפוז
    סגור
  • 3.
    לא ידעה
    אססץררןרן 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גלית דיסקל כמו שאר חברי הגועליציה לא יודעת לא שומעת ולא רואה כמו יתר חבריה אוכלי לחם חינם לא עושים שום דבר חוץ מהריס המדינה וזריעת רעל ושנאה וכמו שנאמר אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 2.
    עד כמה הארס מחלחל במפלגת השלטון... חחחחחח (ל"ת)
    הגברת בדיחה מהלכת 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אין שכל אין בעיות,אפשר להגיד כל דבר (ל"ת)
    מטריקס 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור