ויראלי

גיא זוארץ נשבר בשידור חי: "אבידה נוספת במשפחה שלי"

המגיש התבשר כי בנו של בן דודתו מת בקרבות בעזה: "כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו. את יותם, את עילי, אי אפשר כבר להציל. אבל, בעזה יש חטופים חיים שאנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה. הלוואי שנשמע כבר בימים הקרובים את הבשורה על שחרורם"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך קשת 12)
אבידה גדולה נוספת נופלת על גיא זוארץ, מגיש 'האח הגדול' של רשת 13. רק לפני עשרה חודשים הוא שכל את אחיינו עילי שנרצח בטבח במסיבת הנובה ב-7.10, והערב (שבת) בישר המנחה, בראשית הפרק החדש של האח הגדול כי עתה גם רס"ן יותם פלד, בנה של בן דודתו נפל בקרב בעזה.
זוארץ אמר בפתח הדברים המרגשים שלו כשדמעה בעינו: "המלחמה הזו גובה מחיר כבד מכולנו. לפני מספר שעות התבשרנו על אבידה נוספת במשפחה שלנו, רס״ן (מיל׳) יותם פלד, בנה של בן דודתי האהובה טלי נפל היום בקרבות בעזה".

עוד הוא אמר: "כאב רודף כאב, הלב כבר לא מצליח להחזיק את הצער על כל החיים שאבדו. את יותם, את עילי, אי אפשר כבר להציל. אבל, בעזה יש חטופים חיים שאנחנו חייבים להחזיר אותם הביתה. הלוואי שנשמע כבר בימים הקרובים את הבשורה על שחרורם".
יש לציין כי פלד, בן ה-34 מראש העין, היה מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119 מחטיבה 16 בחיל הלוגיסטיקה ונפל בקרב במרכז רצועת עזה. בשעות הצהריים הופעל מטען רב עוצמה מתוך מבנה בסמוך לשכונת זיתון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה