ויראלי

אופירה אסייג מבוהלת: "שגרה בחרדה, מה נסגר בשנה הזאת?"

אסייג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בשעת הלילה המאוחרת וכתבה: "מה נסגר בשנה הזאת?", קודם לכן על רקע הדיווח על התקיפה האפשרית מאיראן היא כתבה: "שגרה בחרדה" כשהיא מול חדשות 12
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שרעידת אדמה בעוצמה 5.1 בסולם ריכטר הורגשה הלילה (בין שני לשלישי) בישראל - באזור הצפון ומרכז הארץ. הרעש, שמקורו בעיר חמה בסוריה, לא מעט ישראלים חשו גלי הדף בבתיהם. תושבים בתל אביב, ביניהם גם מגישת קשת 12 אופירה אסייג סיפרו על הבהלה הרבה שחשו.
אסייג העלתה סטורי לאינסטגרם שלה בשעת הלילה המאוחרת וכתבה: "מה נסגר בשנה הזאת?", קודם לכן על רקע הדיווח על התקיפה האפשרית מאיראן היא כתבה: "שגרה בחרדה" כשהיא מול חדשות 12.

רעידת האדמה הורגשה גם אצל שכנותינו בטורקיה ובלבנון, שם הרעש גרם להתמוטטות של גג בביירות. יחד עם זאת, גם שם לא דווח על נפגעים. במוקד הרעש בסוריה, רעידת האדמה הביאה להרס של מספר בתים בעיר חמה ותושבים בדמשק נצפו יוצאים לרחובות מהבתים מחשש לרעידות משנה.
בישראל קיימת מערכת התרעה בשם "תרועה" המאפשרת לפעול בזמן ולהציל חיים. המערכת מבוססת על רשת גלאים סיסמיים המוצבים ברחבי המדינה ומאפשרים לזהות רעידת אדמה בראשיתה ולאפשר לאזרחים להגיע למקום בטוח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עופרע
    Hi 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודאגת את מוזמנת להחליף עם חיילת מהחטופות מתאים לך שם עם הנחובות יהיה לך מבחר מהם
    סגור