ויראלי

דיאן שוורץ מזועזעת: "הקם להורגך השכם להורגו"

כוכבי הביצה מיהרו להגיב לאירוע המזעזע במג'דל שאמס בו נהרגו לפחות 10 בני אדם, בהם ילדים ובני נוער, וככל הנראה עוד עשרות נפצעו. אבי אבורומי שיתף בכאב: "אי אפשר לחיות ככה". גם מאיה קיי הגיבה ואמרה: "הצפון של כולנו!". וגם יאיר נתניהו פרסם תמונה, כל הפרטים
מערכת ice |  1
דיאן שוורץ (צילום רפי דלויה)
רקטה פגעה במגרש כדורגל במג'דל שאמס היום (שבת). במגרש נכחו ילדים ובני נוער באותה העת. כ-30 בני אדם נפצעו מהרקה, ועל-פי הדיווח האחרון 10 בני אדם, בהם בני נוער וילדים, נהרגו בעקבות הפיצוץ. הצבא וכוחות הביטחון הגיבו על התקרית, אך גם הידוענים והמפורסמים מיהרו להביע זעזוע מהאירוע הכואב. 
דיאן שוורץ פרסמה סדרה של סטוריז בחשבון האינסטגרם שלה בהם עודדה פעולה צבאית ישראלית בביירות והביעה עצב על הפגיעה החמורה. "אסון מזעזע!" כתבה, ואף הוסיפה תמונה של הדגל הדרוזי. "הלב נשרף, אי אפשר יותר להכיל את המציאות הזאת", הוסיפה. בסטורי אחר פרסמה תמונה של ביירות וכתבה "הקם להורגך השכם להורגו".
גם מאיה קיי הצטרפה לזעזוע העמוק ושאלה גם היא עד מתי ימשכו המתקפות על הצפון. "האדמה שלנו בוערת! הצפון שלנו! של כולנו!" הדגישה. גם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מיהר לפרסם סטורי שתומך בנפגעי האירוע. בתמונה שפרסם נראה דגל ישראל יחד עם הדגל הדרוזי. אבי אבורומי שיתף גם הוא וכתב: "די כבר, אי אפשר לחיות ככה. הלוואי שהאויבים שלנו ישרפו איבר אחרי איבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מילה נכונה...
    מרי 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ילדים דרוזים נרצחו על לא עוול בכפם ילדים שהעתיד שלהם נגוז ילדים אהובים אחינו הדרוזים שולחת תנחומים וחיבוק..הלב בוכה איתכם??
    סגור