ויראלי

דיאן שוורץ בפוסט חשוף: "הלב התרוקן, הרבה עצב"

 דיאן שוורץ, כוכבת "האח הגדול", העלתה פוסט בו היא משתפת את תחושותיה לקראת חג הפורים ("קצת שמח, הרבה עצוב") וחשפה תחפושת משעשעת במיוחד שלדובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי. צפו
מערכת ice | 
דיאן שוורץ (צילום רפי דלויה)
לרגל חג הפורים שיחול בסוף השבוע הקרוב, בסימן עצוב מאוד, זאת על רקע מלחמת "חרבות ברזל" ו-136 החטופים שנמצאים בשבי החמאס ולא יזכו להתחפש ולחגוג את החג עם משפחותיהם, דיאן שוורץ, כוכבת "האח הגדול", העלתה פוסט חושפני לחשבון האינסטגרם שלה, אליו הוסיפה את ה"תחפושת" שלה לפורים.
בפוסט שהעלתה דיאן שוורץ היא כתבה: "קצת שמח, הרבה עצוב. אם להתחפש השנה ולקיים את מצוות החג, אז למשהו משמעותי. לסמלים הישראליים שמילאו לנו את הלב בחצי שנה האחרונה כשהוא התרוקן".
בהמשך, חשפה שוורץ את התחפושת, בה היא כביכול התחפשה לדובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, עם גרפיקה מושלמת של עוז שמש. דיאן שוורץ הוסיפה וכתבה: "אז היי לדובר צה״ל דניאל הגרי, אוהבת איך שאתה מדבר עם היידים", והוסיפה אימוג'י של סמיילי קורץ.
דיאן שוורץ "מתחפשת" לדניאל הגרי (גרפיקה: עוז שמש)
בהמשך, שוורץ אף עשתה סרטון משעשע משעשע במיוחד, בו היא יושבת ברכב שלה ושרה את השיר "יונתן שפירא" של איה כורם, כשלקראת סוף הסטורי הדמות שלה משתנה לדמות של התחפושת של דניאל הגרי.
בנוסף על כך, שוורץ שינתה "מעט" את מילות השיר שהלכו ככה: "ואמא היא תמיד אמרה לי כל הדוברים אותו דבר, אבל אני יודעת שבלב שלי הוא כבר יצר, משבר הומניטרי, זה דניאל הגרי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה