טלוויזיה

האקס של דיאן שוורץ הפך לאבא, האם דיאן בירכה אותו?

מתמודד האח הגדול, ומי שהפך לבן זוגה בתוכנית של דיאן שוורץ, שהחזיקו זוגיות במהלך העונה וגם קצת אחריה, הפך אתמול לאבא לראשונה בחייו עם בת זוגתו יאנה ארונוב. האב המאושר קיבל הרבה איחולי מזל טוב, אך מי שלא איחלה או התייחסה לנושא, היא לא אחרת מאשר דיאן עצמה

מערכת ice | 
נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (צילום מסך רשת 13)
הראפר נתנאל רודניצקי, שהיה מתמודד בולט בעונתו בבית הכי נצפה במדינה, הפך הלילה (חמישי), לאבא יחד עם זוגתו יאנה ארונוב. רודניצקי וזוגתו פרסמו ביחד תמונות הריון, ושיתפו על כל התהליך המרגש עם כל עוקביהם, "מעולם לא חשבתי או דמיינתי את ההרגשה הזאת, לראות אותך יוצא לאוויר העולם אחרי שלא שלא רצית. נלחמת להישאר שם אבל אחרי שעות ארוכות באת. הגעת לאבא ואימא שלך שמכאן ילוו אותך ויהיו איתך כל החיים. חיכיתי ליום הזה שאהיה אבא ובזכותך אישה יקרה שלי זה קרה" שיתף רודינצקי באינסטגרם שלו לכמעט שמונים אלף עוקביו.  
עוד המשיך הראפר המצליח "תודה על הזכות, תודה על המתנה הכי יקרה ומרגשת שקיבלתי בחיים." ההריון המשמח של הזוג היה לא מתוכנן, כך חשף רודינצקי בראיון ל-TMI בחודש יולי 2023: "אני קורא לזה טעות מכוונת. לא נזהרנו, אבל אמרנו מתי שאלוהים יחליט זה יקרה ויבוא, והוא החליט שזה יבוא עכשיו."
מי שנשארה אדישה, היא האקסית המיתולוגית ששמה את שמם בכותרות מאז שהתפרסמו בראליטי המדובר במדינה. לבינתיים דיאן, פרסמה סטורים וסלפים שלה מאושרת מבנגקוק. ולא נראה שהיא ממהרת לאחל מזל טוב לזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה