ויראלי

בספארי מתרגשים: "חוגג יום הולדת, נפש עדינה" | צפו:

הקרנף הקשיש בספארי, עטרי, חוגג היום יום הולדת, ובסרטון מרגש הוא מצליח להבחין למרות מוגבלות ראייתו בסיקסק שקורא לאזהרה, ופונה הצידה כדי לא לרמוס את הקן: "אמרתם נפש עדינה שנמצאת בתוך גוף במשקל 4000 קילוגרם, אמרתם עטרי!" | צפו:
מערכת ice | 
הקרנף עטרי בספארי (צילום מסך הספארי)
בספארי שברמת גן משתפים היום (שישי) בסרטון מרגש של הקרנף הקשיש, עטרי, שחוגג את יום הולדתו, ולמרות משקלו הרב הוא בעל "נפש עדינה" כלשון הספארי, והוכחה לכך היא מה שתועד היום על ידי הספארי.
מה עושה קרנף כשהוא רואה ציפור סיקסק מקנן על הקרקע? כך מסרו בספארי: "על אף שראיית הקרנפים מוגבלת ובפרט ראייתו של עטרי הקשיש, שחוגג בדיוק היום יומולדת, בעל החיים הענק הזה הצליח להבחין בסיקסק, וכנראה גם לשמוע את קריאות האזהרה שלו, פנה הצידה והמשיך בדרכו כדי לא לרמוס את הקן. אמרתם נפש עדינה שנמצאת בתוך גוף במשקל 4000 קילוגרם, אמרתם עטרי!".
 

בחודש הקודם פרסמנו ב-ice על המבצע המורכב בבדיקת עיניים מסובכת לגמל ג'ינגס שחלה בדלקת עיניים חריפה. המטפלים של ג'ינגס, הגמל הדו דבשתי בספארי ברמת גן, שמו לב לפני כחודשיים כי הוא מתקשה בפתיחת עין שמאל. הגמל הרבה למצמץ, לדמוע ולמרות הטיפול המסור העין נותרה אדומה ומצבה לא השתפר. הווטרינרים בבית החולים של מתחם אדם-חיה בספארי הזמינו ווטרינרים מומחים ברפואת עיניים מבית החולים הווטרינרי האוניברסיטאי בבית דגן על מנת לבחון את המטופל. 
במהלך הבדיקה טושטש ג'ינגס על ידי הווטרינרים של הספארי, ד"ר אלעד סמיט וד"ר דודו אשחר. לאחר מכן הצליחו ד"ר פאר וד"ר ארד, המתמחים ברפואת עיניים, לבדוק את עינו השמאלית הכואבת של הגמל הדו דבשתי. האבחנה: ג'ינגס סובל מכיכב בקרנית העין ובדלקת חריפה. נלקחו דגימות על מנת לאפיין באופן מדויק את מהות הזיהום וכן הומלץ על טיפול תרופתי. 

לאחרונה דיווחו בספארי כי שעות הפעילות בימי הקיץ הורחבו, ועתה ניתן להיכנס למתחם עד השעה 19:00, ובכך ניתן להמשיך לבלות בו גם עד השעה 21:00 בערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה