ויראלי

אופירה אסייג מפזזת בחדר הכושר: "לפני השידור קרן מחזקת"

מגישת הטלוויזיה שיתפה סשן תמונות וסרטונים מחדר הכושר, במהלך אימון שנראה מפרך במיוחד. אך ברגע אחד של שחרור, אסייג וחברתה החליטו לפרגן לעוקבים בריקוד משותף 
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מתוך האינסטגרם של אופירה אסייג)
מגישת הטלוויזיה הפופולרית שהפכה בתקופה האחרונה לכוכבת רשת, אופירה אסייג, מרבה לפרסם תיעודים מחייה הפרטיים לעוקביה הרבים ולאחרונה, לאחר השינוי הדרמטי שעשה במראה, היא הפכה לאושיית רשת של ממש.
לחשבון האינסטגרם שלה יש 1.5 מיליון, ולפני זמן קצר (שישי) סיפקה אופירה אסייג הצצה מתוך חדר הכושר שלה, במהלך אימון שנראה מפרך במיוחד. היא שיתפה מספר תמונות וסרטונים מהאימון, ואחד מהם היה מעט שונה.

מתוך האינסטגרם של אופירה אסייג
בנוסף לשלל התרגילים המפרכים מהאימון, היא שיתפה סרטון מעט משוחרר יותר וטבעי, באחת ההפסקות בין התרגילים. היא וחברתה קרן החליטו לבצע ריקוד לצלילי המוזיקה במקום, ונראו שמחות וצוהלות יחדיו. בסרטון ששיתפה בסטורי שלה ניתן לשמוע את אופירה אומר ברקע הריקוד "צרחות, מאוהבת במורה שלי".

בסרטון נוסף ששיתפה אסייג מחדר הכושר, היא נראית מתאמצת מאד במהלך תרגיל רגליים קשוח על אחד המתקנים. בתמונה שפרסמה היא הוסיפה את הכיתוב: "לפני השידור, קרן מחזקת אותי". זאת כאשר היא מתכוונת לחברתה קרן שנמצאת עמה בחדר הכושר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהריון? או סתם שמנה?
    אפי 07/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראית טוב
    סגור