ויראלי

אברי גלעד מזהיר בבהלה: "זה ישפיע עלינו קשות"

בטורו השבועי כתב המגיש: "אם אירופה תהפוך, כמו שכבר קרה לבלגיה האומללה, לשבדיה ולצרפת, ליבשת בשליטה מוסלמית, זה ישפיע עלינו קשות. לאן ניסע? למי נמכור? איפה נשחק? איפה נשיר? בריאד? אז הסבא שלהם היה נאצי או פשיסט? אז מה. הם עצמם יכולים להשתנות"
מערכת ice |  6
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
נושא הזרים שוב מעסיק את אברי גלעד עד מאוד. אם בטורו הקודם ב'ישראל היום' התייחס לגל העכור של מסתננים לישראל, הפעם הוא דיבר על ההסתננות לאירופה ועל צרפת שנפלה קורבן לגל האיסלאמיסטי הקיצוני.
בטורו הוא כתב: "אם אירופה תהפוך, כמו שכבר קרה לבלגיה האומללה, לשבדיה ולצרפת, ליבשת בשליטה מוסלמית, זה ישפיע עלינו קשות. לאן ניסע? למי נמכור? איפה נשחק? איפה נשיר? בריאד? אז הסבא שלהם היה נאצי או פשיסט? אז מה. הם עצמם יכולים להשתנות. ואפילו אם הם עצמם דיברו פעם אחרת, והמציאות שינתה אותם, הכל נסלח. בעולם של היום, אין מקום להנהלות חשבונות. רק מה שעכשיו משנה, כדי שיהיה מחר. וזה קשור גם להצעות שאני שומע לבעיה של עזה. יש החושבים שזה יהיה סביר לגרום לעזתים לעזוב את הרצועה לאירופה. ואני חושב שלא".

רק בטורו הקודם, גלעד התייחס להחלטת השופט מבית המשפט המחוזי בירושלים, לפיה שערי מדינת ישראל יהיו הרבה יותר פתוחים לאזרחים אריתראים שהסתננו למדינת ישראל, כאשר עתה ייהנו כמה עשרות אלפים מהם למעמד של פליט.
גלעד כתב בטור הקודם: "זה לא עשה הרבה רעש, כי יש לכאורה בעיות גדולות יותר על הפרק. אבל מדובר בהחלטה שערורייתית שעוד תתפוצץ לכולנו בפנים, אלא אם כן בג"ץ יפסול אותה. ובג"ץ עסוק בימים אלה. מה קבע השופט? שמי שערק מצבא אריתריאה, זכאי למעמד פליט בישראל, כי הוא נרדף פוליטית. מעניין את סבתא שלי פנינה ז"ל מי ומה רודף אחרי בני אריתריאה העריקים. מה לי ולהם? אני מספר להם על הבעיות שלי? הם עוזרים לי? אז מה לי לעזור להם במחיר השמדת הרוב היהודי בארץ ישראל?".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הסמול הוא מחלה. צריך ראשית להכניע אותם ואז השאר יפתר (ל"ת)
    ניר 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מערכת המשפט דורשת מדינה רב-לאומית גם כאן, ישראל גמורה (ל"ת)
    בג"צ חיסל את ישראל 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    האיש הוא טמטום מוחלט מהלך. אין הסבר לעבודה שלו בתקשורת. (ל"ת)
    מנחםפ 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שופט בער.משעברו דרך מדינה שלישית, מצרים, הם אינם זכאים
    מסביר פנים 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלום יותר מכוס מים והפניה חזרה למצרים.
    סגור
  • 2.
    בשנות ה 90 נזרקו אלפי אפריקאים
    Mtlk 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בשנות ה 90 נזאקו אלפי אפריקאים.בגינות בתל אביב.בלי מעמד בלי כלום.זה היה כבר לפני 30 שנה.רובם היום בני 50 עד 80 שנה. הדור לא מחק את הזהות אלה יש לו כבר זהות מעורבת.הוא כבר פה.השתלב במערך החיים.להחזיר אותו לאפריקה לא הולך להיות משהו ראלי.הם פשוט יצשכו בדורות הבאים להיות חלק ממי שכאן.אבל את הגבולות חייבים לחזק.אחרת הצד הפלילי והביטחון האישי יהיה עוד יותר גרוע.וגם ככה הוא גרוע
    סגור
  • 1.
    לא משנה מה וכמה ,אתה מקשקש ,אתה היסטוריה! (ל"ת)
    חסיד שליין 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור