ויראלי

גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ: זה הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי מדווחת כי סוגיית גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ היא הנושא החם של השבוע. הנושא זכה ל-2,771 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה. בנוסף, הנושא זכה ל-12,051 אזכורים ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
גיוס חרדים-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, עמית שאבי/POOL)
חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מדווחת כי סוגיית גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ זכה לאזכורים רבים בכלי התקשורת המסורתיים וברשתות החברתיות. על פי הנתונים, סוגיית גיוס החרדים והחלטת בג"ץ זכתה ל-2,771 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה ובעיתונות הנושא זכה ב-371 אזכורים. 
באתרי החדשות, סוגיית גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ זכתה ל-1,871 אזכורים. ברשתות החברתיות, הנושא זכה ל-12,051 אזכורים ו-48,430 תגובות ו-197,566 לייקים. ברשת החברתית "טיקטוק", הסרטון של אחד ממשתמשות האפליקציה זכה ללייקים ותגובות רבות.
סרטון טיקטוק נוסף אשר עסק בנושא גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ היה סרטון הטיקטוק של פלטפורמת הסרטונים "240 שניות". במהלך הסרטון, פרופ' תמר הוסטובסקי ברנדס, מרצה למשפט חוקי ומשפט בינלאומי, הסבירה על החלטת בג"ץ וסוגיית הגיוס, אשר עוררה הדר תקשורתי וציבורי רחב. 
 
@240shniot

בשעה 11:00 צפוי בג"צ לפרסם את פסק הדין בנושא חוק הגיוס לחרדים. רוצים שנעשה לכם.ן סדר בכל מה שהוביל לפסק הדין היום? קיבלתם.ן! אנחנו משתפים שוב את הסרטון המדויק של פרופ' תמר הוסטובסקי-ברנדס על הסוגיה הנפיצה. #4u #4you #4upage #foryou #foryoupage #foru #פוריוישראלי #פוריועולמי

♬ סאונד מקורי - 240 שניות
גם הפוסט של דני בולר, כוכב הרשת אשר מקפיד להסביר לעוקביו נושאים שונים המקבלים הד תקשורתי רחב בסדר היום הציבורי, זכה לתגובות ולייקים רבים.  בסרטון שפרסם ברשת החברתית "אינטסגרם", פנה דני בולר לתושבי ראשון לציון ושאל מהי דעתם בנוגע לסוגיית גיוס החרדים.
 
גם הפוסט של אחד ממשתמשי הרשת החברתית "פייסבוק" זכה לתגובות ולייקים רבים. בפוסט המדובר, נכתב: "חוק הגיוס?? אמרו פשוט זכות הגיוס! נקודה. הייתי נותן כל כך הרבה כדי לעלות שוב על מדים ולשרת את מדינתנו".
ברשת החברתית X  (לשעבר טוויטר), הציוץ של איש התקשורת נדב פרי זכה לתגובות ולייקים רבים. בציוץ שפרסם נדב פרי, נכתב: "כל העיניים ל'ישיבות הנושרים'. אם הויכוח על גיוס חרדים היה שחמט, תרמית 'ישיבות הנושרים' היא המט. לא ישיבה, לא לימוד תורה, לא מגינה ומצילה - מקלט לשבבניקים במימון המדינה כדי למלט נערים מלשרת את המדינה.  כל הסדר גיוס חייב להתחיל בחיסול הבלוף הזה". 
 

בחשבון הטוויטר המכונה "תורת לחימה", פורסם ציוץ המתייחס לסוגיית גיוס החרדים ופסיקת בג"ץ. בציוץ המדובר, נכתב: "ראשוני: בעקבות פסק בג"ץ 1000 חסידי גור התייצבו בלשכת הגיוס. הם ישובצו לגלי צה"ל, חיל החינוך, הפרקליטות הצבאית ויוהל"ם. בפורום מטכ"ל נערכים לקליטת מספר דומה של חסידי בעלז". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה