ויראלי

כוכבת האח הגדול חושפת בדמעות: "סובלת מזה 15 פעם ביום"

יוצאי האח הגדול שי עופרי ושניר בורגיל מצפים לילד ראשון, אבל על שי עובר היריון לא פשוט בכלל עם מחלה הגורמת לה הקאות וסחרחורות בלתי פוסקות. בסדרת סטוריז באינסטגרם שלה היא משתפת בקשיים הרבים, אבל גם מעודדת: "למרות הכל, אני הכי נהנית בעולם מההיריון הזה"
מערכת ice |  1
שי עופרי (צילום אינסטגרם shay_lee_ofri)
שי עופרי, שהכירה את בעלה שניר בורגיל בבית האח הגדול, נמצאת בחודש השביעי להריונה ומשתפת את העוקבות באינסטגרם שלה בחוויות היום היום, הטובות וגם הפחות טובות. בסדרת סטוריז שהעלתה לקראת סוף השבוע דיברה בדמעות על מה שהיא חווה.
"לפני כמה ימים הרגשתי לא טוב" פתחה שי ואמרה, "וצילמתי שאני במיטה, ואז מלא נשים כתבו לי 'היריון זו לא מחלה, תקומי, תתעוררי על עצמך. למה את כל פעם מעלה שלא טוב לך'. אז קודם כל, אני אעלה מה שבא לי. אני לא חושבת שאם אני אעלה רק את הדברים הטובים זה ייראה אמין. אני נוהגת לשתף גם את הטוב וגם את הפחות טוב. אין ברירה, אלו הם החיים".
"אז כן, יש נשים שעוברות היריון ככה ויש נשים שעוברות היריון ככה", המשיכה שי עופרי, "ואני עברתי היריון לא פשוט בכלל. אני לא יודעת אם אתן מכירות את המחלה בהריון שנקראת היפראמזיס, שהיא מאוד מאוד קשה. לחוות 10 או 15 פעמים ביום הקאות וסחרחורות כל היום ושאת קמה כל פעם להקיא בדלי זה לא כיף".
לאחר מכן המשיכה עופרי בסטורי חושפני נוסף: "חוויתי בשבוע האחרון משהו שנכנסתי ממנו לחרדות. אני בחודש שביעי ופחות הרגשתי את התנועות של העובר, וזה מלחיץ", אמרה בדמעות. "אין יום שאני קמה ואני לא מודה לאלוהים על זה שהוא הביא לי את המתנה הזאתי. אני שום דבר לא לוקחת כמובן מאליו, אתם כבר הספקתם להכיר אותי.

"והמחשבה הזאת שיש אנשים חושבים שהיריון זה פשוט וקל, אז קודם כל יש נשים שעוברות את זה הכי קל בעולם ואני אומרת להן: 'איזה כיף לכן, באמת, תיהנו מההיריון', ואני הכי נהנית בעולם מההיריון הזה, כי באמת כיף לי. אני לפעמים לא מתנהגת כמו בהיריון, שוכחת שאני בהיריון, אני רצה מפה לפה. אבל אני אומרת רבאק, יש נשים שעוברות את זה יותר קשה ממני, אז שימו לב לדברים שאתם אומרים, למה שאתם חושבים".
עוד תיארה עופרי בהתרגשות: "ועכשיו אני לא אומרת את זה בגללי. אני אומרת על זה על רוב הנשים שאצלי, יש לי מלא-מלא עוקבות שחוו היריון, או שהן בטראומת לידה או בטראומה אחרי היריון, זה קורה. אני אומרת שתדעו שהכל בסדר ולא משנה מה יגידו לכן, הכל טוב, תנשמו, ואם מישהו יגיד לכן אחרת, שימו עליו פס כי עד שבן אדם לא חווה את הדבר הזה, הוא לא יודע מה קורה.
 
"הדבר האחרון שאני אעשה זה להתמסכן", הוסיפה. "לא מחפשת שאף אחד ירחם עליי, אני רק מנסה להעלות את המודעות הזאת שמשהו יחלחל ויבינו. אני מקווה שאיכשהו אני מנסה להכניס לכן משהו לראש שתבינו. מאחלת לכל אחת לעבור את הלידה שלה בידיים מלאות, לידה קלה וכיפית ושכל ההיריון יעבור מושלם".
עוד תיארה: "אני בתור אחת שסבלה מאוד-מאוד בתחילת ההיריון, ירדתי 8 קילו, ולמרות שאני יודעת שהמחלה הזו, ההיפראמזיס, מה שהרופאים אמרו לי, היא בד"כ מגיעה גם להריונות הבאים, אני יותר מאשמח שזה יגיע ואשמח להיכנס להיריון עוד פעם ועוד פעם, 200 פעם, רק בשביל לעבור את החוויה הזו. אבל אתן צריכות להבין שהיריון זה לא דבר פשוט ולא קל, במיוחד שמגיעות לסוף. קחו את זה לתשומת לבכן", סיכמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שי עופרי
    עדח 06/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה מה אתם רוצים. רוצות מהבחורה הזאת לא כל אחת עוברת הריון יפה. וטוב יש כאלה ואני מכירה הרבה שמקיעות ללא סוף וגם. לישתות ולאכול לא יכולות,מאיפה יחייכו לכן או יצחקו גם אחרי הריון יש דיכאונות יש כאלה עוברות מאוד. קשה לפני או אחרי למה לפגוע. תדאגו להן לכו תעזרו. לה לנקות את הבית כביסות לא לדבר סתם מספיק מה שאנחנו עוברים היום
    סגור