ויראלי

שניר בורגיל גרם לזוגתו שי עופרי לבכות - הסיבה נחשפת

כוכבי "האח הגדול" שניר בורגיל ושי עופרי התראיינו בפודקאסט וסיפרו בפתיחות על הריבים, על הזוגיות, הקשר עם האחות ספיר בורגיל והארוס הטרי אברהם, וגם - מה שניר אמר שגרם לשי לבכות בשידור?

מערכת ice | 
שי עפרי ושניר בורגיל (צילום צילום פרטי)
כוכבי "האח הגדול" ובני הזוג שניר בורגיל ושי עופרי, מתכוננים בימים אלו לחתונתם שתחול במרץ הקרב באולם "הרמוניה בגן" בצומת כנות. בראיון חושפני בפודקסט של מיקי לוין במעריב, סיפרה עופרי על ההכנות לאירוע: "הוא בוחר את המנות, אני פחות נכנסת לשם, יש לו טעם מאוד טוב באוכל. אמרתי לו 'קח את התפריט, אני לא נכנסת' לזה". 
כשנשאלו מי מהחברים בבית האח יוזמנו לאירוע ענו השניים: "מי שבקשר איתנו. סתיו מוזמנת, ליאל קוצרי לא מוזמן, זה ברור. בשבוע האחרון בבית 'האח' היינו בסדר. בפרק של 'חוזרים הביתה' הוא בא קרב על כולם, ולא ראינו פרק. קיבלנו חסימות ולכלוכים ברשתות החברתיות. אנחנו לא יודעים על מה".  
באמצע הראיון עופרי התחילה לבכות כשעלה הנושא של השינוי הרגשי שעבר שניר. תוך דמעות היא אמרה: "הוא (שניר) מרגש אותי. אני יודעת, אני עברתי איתו את הדברים האלה. את יוצאת לבית שלך ומתחילים לספר חוויות ואני מכירה אותו. אני יודעת את כל התקופה שהוא עבר. ידעתי שהוא עובר משהו עם עצמו כבן אדם. זה מאוד יפה לראות את הדרך שהוא עובר. אני לרגע לא אקח כל קרדיט כי אני חושבת שזה בזכותך". 
כשנשאל שניר לגבי הגעתה של אחותו ספיר לחתונה, ענה: "שמן ומים לא יכולים להתערבב. לא נועדנו להיות בקשר אינטנסיבי מדי כי הוא מזיק לנו. אני אישית מעדיף את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה