ויראלי

הכוכבת ההוליוודית נעמדת לצד החטופים הישראלים: "לשחרר אותם עכשיו"

ברברה סטרייסנד תומכת במאבק החשוב למען שחרור הישראלים משבי החמאס. הכוכבת פרסמה בחשבון ה-X שלה ראיון עם עמית סוסנה בניו-יורק טיימס. עוד הוסיפה כי לדעתה הפגיעות המיניות שעוברות השבויות הן ברורות וצריכות להיות מגונות על ידי כולם
מערכת ice |  1
ברברה סטרייסנד (צילום יח"צ)
ברברה סטרייסנד פרסמה ציוץ מפתיע בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר). הכוכבת היהודייה האמריקנית שיתפה ראיון עם עמית סוסנה, חטופה ישראלית ששוחררה משבי החמאס, בניו-יורק טיימס. סטרייסנד הביעה את תמיכתה בשחרור החטופים הישראלים: "החטופים סובלים וצריכים להיות משוחררים", כתבה. 
 
"יש שכבה נוספת של אימה עבור הנשים החטופות", כתבה, "מה שהן סובלות מבחינת אלימות מינית צריך להיות - כמו שהאו"ם אמר, 'ברור ומשכנע' עבור כולם", הוסיפה סטרייסנד. גולשים רבים הודו לסטרייסנד על התמיכה. אחרים שאלו אותה מדוע התבטאה רק עכשיו בנושא זה. 
סטרייסנד מצטרפת לשורה של כוכבים בעולם שקוראים לשחרור החטופים הישראלים משבי החמאס. הקומיקאי וכוכב הטלוויזיה ג'רי סיינלפד חטף אש בעקבות תמיכתו בישראל. סיינפלד אף ביקר בארץ לאחר אירועי ה-7 באוקטובר ושיתף באופן פומבי על החוויה שעבר במהלך הביקור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו ? ... ואת מי זה מעניין ? ולמה זה חשוב ?
    יהודה קפלן 06/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החטופים כולם חשובים לנו יותר מכול ציוץ של איזה סלב... גם עם הוא יהודי/ה את הזוועות שביצעו המפלצות המעוותות של החמאס אסור לשכוח, וכשננקום כמו שצריך, אבל בנהרות של דם ברוצחים יישנו את פרצופם ויטיפו לנו מוסר.
    סגור