בעולם

הכוכבת היהודייה זוכה לכבוד - ומפתיעה: "מתפללת שאנשים יחיו בשלום"

קרן פרס בראשית העניקה את "פרס העשור" לברברה סטרייסנד, בעקבות  מחויבותה לצדק חברתי והקדשת כוחה הציבורי לעשיית טוב, במשך כל חייה. ברברה סטרייסנד: "אני מאושרת על הזכות לקבל את פרס העשור המיוחד של קרן פרס בראשית לציון 10 שנים ולשתף פעולה עם קרן הפרס"

מערכת ice | 
ברברה סטרייסנד (צילום יח"צ)
ברברה סטרייסנד, השחקנית ובמאית הקולנוע היהודייה אמריקאית, קטפה אמש (חמישי) פרס מכובד ביותר. לצד הפרסים היוקרתיים שקטפה במהלך השנים הכוללים שני פרסי אוסקר, 10 פרסי גראמי, 5 פרסי אמי, פרס טוני, 9 פרסי גלובוס הזהב ופרסים רבים נוספים, סטרייסנד זכתה לכבוד ענק באירוע מיוחד שהתקיים בלוס אנג'לס. 
ברקע 10 שנים לפרס היוקרתי, קרן פרס בראשית העניקה את "פרס העשור" לשחקנית והבמאית המוערכת ברברה סטרייסנד, כהוקרה על מחויבותה לצדק חברתי והקדשת כוחה הציבורי לעשיית טוב, במשך כל חייה. פרס בראשית נחשב ל"נובל היהודי" בקרב ידוענים יהודיים בתעשייה העולמית. מדובר בפרס ששוויו עומד על לא פחות ממיליון דולר. 
בעקבות אותה זכייה מרגשת ומעוררת השראה, סטרייסנד החליטה לתרום את כספי הפרס לעמותות הפועלות בתחומי בריאות האישה, שינויי אקלים, קידום אמון במרחב הציבורי וסיוע הומניטרי לאזרחי אוקראינה
על קבלת הפרס היוקרתי מטעם קרן בראשית, אמרה ברברה סטרייסנד: "אני מאושרת על הזכות לקבל את פרס העשור המיוחד של קרן פרס בראשית לציון 10 שנים ולשתף פעולה עם קרן הפרס, ויחד לתמוך בארגונים שמכירים באנושיות המשותפת שלנו ושואפים לשפר את החברה שלנו. הערכים היהודים של 'תיקון עולם' יקרים לליבי'".
בהמשך דבריה, סטרייסנד פנתה לקהל בארוחה החגיגית וציינה: "על פי היהדות, חמלה היא אחת המעלות הגבוהות ביותר, אני מאמינה בכוחה של אהבה ותפילה, ומתפללת שאנשים יוכלו בסופו של דבר לחיות ביחד בשלום".
לצד הנאום המרגש של השחקנית הוותיקה והמוערכת, בירך מייסד ויו"ר קרן פרס בראשית, סטן פולובץ את סטרייסנד ואמר: "כל העולם מכיר ומעריץ את ברברה סטרייסנד כזמרת, שחקנית ובמאית. עבודתה החשובה והנלהבת לקידום צדק חברתי ולמאבק באפליה ובאי-שוויון צריכה להיות ידועה לא פחות".
עוד הוסיף סטרייסנד: "היום אנו חוגגים את מנהיגותה של ברברה סטרייסנד בהתמודדות עם כמה מהבעיות החברתיות החשובות ביותר בחברה שלנו בחמשת העשורים האחרונים. האקטיביזם החברתי המרשים שלה, ואינספור המאמצים הפילנתרופיים שלה – מבוססים כולם על ערכיה וחינוכה היהודי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה