בארץ

עמית סוסנה בעדות מצמררת: "שאל אותי אם אני אוהבת מין"

עמית סוסנה, החטופה ששוחרה משבי חמאס, סיפרה באומץ על רגעי האימה הרבים שחוותה החל מה-7 באוקטובר. עמית סוסנה: "שמו היה מוחמד, הוא היה יושב על המיטה מולי, הוא לבד, עם מכנסיים קצרים"
מערכת ice | 
עמית סוסנה (צילום יוטיוב/ חדשות 13)
החטופה ששוחרה משבי חמאס, עמית סוסנה, עלתה לאחרונה לכותרות לאחר שקטעים מתוך סרט תיעודי שבו השתתפה פורסמו ברחבי הרשתות החברתיות וכלי התקשורת השונים.
סוסנה, שנחטפה על ידי מספר מחבלי הנוחב'ה באירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר, סיפרה על רגעי האימה המצמררים שחוותה: "שמו היה מוחמד, הוא היה יושב על המיטה מולי, הוא לבד, עם מכנסיים קצרים".
סוסנה, ציינה כי חששה ליצור עמו קשר עין וציינה כי אותו מחבל ששמרה עליה בשבי, נהג לשאול אותה שאלות מטרידות: "הוא גם שאל אותי אם אני אוהבת מין, ואם אני מקיימת יחסים עם חבר שלי".
סוסנה, שניסתה להתחמק משאלותיו המטרידות של המחבל, סיפרה כי הוא היה נוהג לתת לה תחבושות היגייניות למקרה ותקבל וסת. סוסנה, שידעה כי יבוא יום בו היא תצטרך להתמודד עם תקיפה מינית, סיפרה על הרגע המפחיד ביותר בחייה: "אז קיבלתי מחזור, והמחזור נמשך רק יום אחד אבל גרמתי לו להאמין שזה נמשך עד שלא יכולתי לשקר יותר. הוא שחרר אותי ולקח אותי למטבח והראה לי סיר. אני זוכרת שחשבתי איך אוכל להימנע מזה אין לי מה לעשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה