תקשורת ומדיה

ג'רי סיינפלד נשבר בכאב מול המראיינת: "החוויה החזקה ביותר בחיי"

הקומיקאי התראיין לפודקאסט של בארי וייס, עורכת לשעבר ב"ניו יורק טיימס", ובו שיתף בחוויה האישית שלו מהביקור בישראל לאחר אירועי ה-7 באוקטובר, אשר כינה אותה כ"חזקה ביותר בחייו". כאשר נשאל מדוע, הדמעות דיברו במקומו
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ The Free Press)
הקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד הראה תמיכה בלתי מסויגת בישראל מאז פרוץ המלחמה כנגד חמאס, ובחודש דצמבר האחרון הוא אף נחת לביקור בארץ. לאחרונה ערך ריאיון בפודקאסט של בארי וייס, עורכת לשעבר ב"ניו יורק טיימס", ושיתף בחוויותיו בנוגע לאירועי ה-7 באוקטובר וכן בביקור שלו בישראל. "זו הייתה החוויה החזקה בחיי", אמר.
וייס שאלה אותו מדוע הרגיש כך, אך הדמעות של סיינפלד כבר עמדו בגרונו והוא לא הצליח להשיב לה. "את יודעת, זה פשוט....", ענה והשתתק. חשוב לציין כי הקומיקאי הותקף פעמים רבות על ידי מפגינים פרו פלסטיניים בשל תמיכתו בישראל. מוקדם יותר החודש הוא ערך מופע סטנדאפ ובו נשמעו קריאות "לשחרר את עזה". על כך הוא השיב בציניות: "אין כמו קצת שנאת יהודים בשביל האווירה במופע".
בנוסף, לאחרונה פורסם כי הוא זכה בתואר "דוקטור לכבוד" מאוניברסיטת דיוק שבארה"ב, אך סטודנטים רבים במקום מחו בשל הענקת הפרס והם נטשו את הטקס, זאת למרות שבנאום שנשא כלל לא הזכיר את המלחמה או הסכסוך הישראלי-פלסטיני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה