בעולם

ג'רי סיינפלד קיבל תואר יוקרתי - והותקף על ידי פרו-פלסטינים

הקומיקאי זכה לתואר "דוקטור לשם כבוד" מאוניברסטת דיוק בארה"ב, אלא שסטודנטים המתינו לו באולם על מנת לקרוא לשחרור פלסטין ולצעוק לו בוז. מדובר באקט מחאתי של עשרות סטודנטים, כשאחד מהם לפחות נראה יוצא עם דגל אש"ף. הנאום שנשא השחקן כלל לא נגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, מה בכל זאת הפריע כל כך?
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום פייסבוק/ ג'רי סיינפלד)
ג'רי סיינפלד בסך הכל הביע תמיכה בישראל מאז ה-7 באוקטובר, אלא שבמקומות רבים ברחבי העולם ובפרט בארה"ב זה כנראה מספיק כדי לסמן אותך כמצורע. הוא לקח אמש (ראשון) חלק בטקס באוניברסיטת דיוק שבארה"ב על מנת לקבל תואר לשם כבוד, ונתקל בצעקות בוז וקריאות לשחרור פלסטין מצד סטודנטים שנכחו במקום.
הסטודנטים הפרו-פלסטינים נטשו את המעמד במחאה על הגעתו. מדובר באקט מחאתי של עשרות סטודנטים, כשאחד מהם לפחות נראה יוצא עם דגל אש"ף בידו, בעוד שאר הסטודנטים שנכחו בטקס הריעו לשחקן. סיינפלד לאורך המלחמה הספיק להיפגש עם משפחות חטופים ואף לבקר בבארי בעת ביקורו בישראל בדצמבר האחרון.
ממקורות שהיו במקום, נמסר כי הנאום שנשא לאור הענקת התואר דוקטור לשם כבוד עבורו לא נגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני. מדובר בעוד דיווח שמתווסף לתקיפות שחווה סיינפלד לאור תמיכתו בישראל. בסוף פברואר הותקף בניו יורק בידי מפגינים שקראו לעברו "אתה תומך ברצח עם". במקרה אחר התבטא בפודקאסט אמריקני כשהוא מאשים לכאורה את השמאל בהרס הקומדיה, ועורר סערה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה