ויראלי

בלה חדיד בשקר נוסף: "משוחרר חושף שחמאס הכינו לו עוגה"

בלה חדיד ממשיכה להפיץ שקרים על ישראל בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים מעל ל-60 מיליון אנשים מרחבי העולם. והפעם: חדיד שיתפה פוסט בו נכתב שחוטפיו של אלמוג יאיר, שציין את יום הולדתו כשהוא בשבי, הכינו לו עוגת יום הולדת
רוני שיינר | 
בלה חדיד (צילום אינסטגרם)
בימים האחרונים מתחילים להיחשף סיפורים מזעזעים על אלימות פיזית ורגשית שעברו אלמוג מאיר ג'אן, אנדרי קוזולוב ושלומי זיו, שחולצו בשבת האחרונה משבי החמאס בעזה. 
אך למרות תחקיר מקיף שפורסם בעיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל", דוגמנית העל בלה חדיד, אחריה עוקבים מעל ל-60 מיליון עוקבים מרחבי העולם, ממשיכה בהסתה ופרסום שקרים: חדיד פרסמה אתמול רצף של סטוריז כנגד ישראל ואף שיתפה פוסט שאומר כי "החטופים זכו לדאגה מצד השובים שלהם בשבי", וכי חוטפיו של אלמוג יאיר (שציין את יום הולדתו כשהוא בשבי) הכינו לו עוגת יום הולדת. נבהיר כי מדובר באמירה שקרית לחלוטין. 

הפוסט השקרי שפרסמה בלה חדיד (אינסטגרם)
לפני כחודש וחצי, פרסמה חדיד פוסט, בו הוצגו לכאורה ילדים בעזה שגוועים ברעב. את התמונה ליווה הכיתוב: "אני חולם לראות את אמא שלי ולאכול לחם". גם אז זה היה פייק ניוז: הילדים שהופיעו בסרטון לא היו מעזה אלא מסוריה, וזהו סרטון שצולם בשנת 2013. כל זה לא מנע מחדיד לכתוב "חושבת על עזה", בפוסט שהעלתה. 
בר רפאלי כתבה אז לחדיד: "שוב? באמת? לא למדת מאחותך ג'יג'י אחרי שטעתה, לבדוק את העובדות קודם?". גם יוסף חדד התייחס לפוסט השקרי וכתב: "יש רק בעיה אחת- הילדים שרואים בסרטון הם לא מעזה וזה בכלל לא מעכשיו. מדובר על סרטון משנת 2013 של ילדים סורים ממחנה פליטים אל ירמוכ בסוריה, בזמן מלחמת האזרחים שם. אבל מה אכפת לבלה חדיד מעובדות, אם היא יכולה עוד קצת להפיץ שקרים ולהסית מיליונים בעולם נגד ישראל?". 
בלה חדיד אינה הראשונה מבני משפחתה שמסיתה ומפיצה שקרים נגד ישראל: אביה, מוחמד חדיד, השווה בין ישראלים לנאצים, ואחותה ג'יג'י חדיד טענה: "ישראל היחידה בעולם שמחזיקה ילדים כשבויי מלחמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה