ויראלי

ברי סחרוף נפרד בכאב: "המום על מותו, אזכור אותך תמיד"

ברי סחרוף אמר בכאב: "המום על מותו של חברי היקר והאהוב דן תורן. דן היה אומן בנשמה, חבר ושותף קרוב ליצירה כבר 35 שנה – כתבנו יחד עוד מהאלבום הראשון, ועד לשנים האחרונות שבהן עבדנו במשותף על השירים שלו. דן היה שם בשבילי בתחילת הדרך, לתת יד מכוונת בכתיבה כשהייתי חסר ביטחון"
מערכת ice | 
ברי סחרוף (צילום אינסטגרם)
חברים נזכרים בדן תורן, שהתפרסם כזמר, שחקן, קומיקאי ומדבב, אושפז אמש [רביעי] בבית החולים איכילוב, לאחר, נקלע להתמודדות עם מחלת הסרטן ובגיל 63 נכנע לה והותיר את עולם התרבות כואב ודואב.
חברו, ברי סחרוף אמר בכאב: "המום על מותו של חברי היקר והאהוב דן תורן. דן היה אומן בנשמה, חבר ושותף קרוב ליצירה כבר 35 שנה – כתבנו יחד עוד מהאלבום הראשון, ועד לשנים האחרונות שבהן עבדנו במשותף על השירים שלו. דן היה שם בשבילי בתחילת הדרך, לתת יד מכוונת בכתיבה כשהייתי חסר ביטחון. אני מודה לו על כך עד אין־סוף. שולח חיבוק גדול לילדיו איתי ויעל. דן, אזכור אותך תמיד".

מנכ"ל עילם אדיר וישניה: "משפחת עילם כואבת את לכתו של דן תורן, מוסיקאי בולט ומשפיע. תורן פרץ דרך למוסיקאים מבצעים וליוצרים רבים, ניגן שר והלחין בביצועים רבים, ויצירותיו ישארו עמנו לעד. תורן מוסיקאי רשום בעילם מזה שנים רבות, שיתף פעולה ועמד לצד מוסיקאים רבים. אנחני בעילם, ארגון התמלוגים של המוסיקאים המבצעים, מחבקים את בני משפחת תורן ומשתתפים בצערם".
תורן, שכיכב בסרטי קאלט כמו "בחינת בגרות" והרכיב להקות רוק פורצות דרך כמו "שונרא" ו"בלאגן", נודע גם כמגלם דמויות אניקמציה אהובות לילדים ב"המומינים" ועוד. הקריירה שלו התחלקה בין מוזיקה, קומדיה ותיאטרון, כשבמקביל המשיך ליצור ולשתף פעולה עם כוכבים גדולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה