כסף וצרכנות

בגיל 63: השחקן האהוב מאושפז באיכילוב בשל מחלה

הבמאי והאמן הפורה, אחד הדמויות המשפיעות בתרבות הישראלית מזה ארבעה עשורים, נקלע להתמודדות בגיל 63 עם מחלה
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דן תורן, שהתפרסם כזמר, שחקן, קומיקאי ומדבב, מאושפז בבית החולים איכילוב, כך לפי פרסום בוואלה. הבמאי והאמן הפורה, אחד הדמויות המשפיעות בתרבות הישראלית מזה ארבעה עשורים, נקלע להתמודדות בגיל 63.
תורן, שכיכב בסרטי קאלט כמו "בחינת בגרות" והרכיב להקות רוק פורצות דרך כמו "שונרא" ו"בלאגן", נודע גם כמגלם דמויות אניקמציה אהובות לילדים ב"המומינים" ועוד. הקריירה שלו התחלקה בין מוזיקה, קומדיה ותיאטרון, כשבמקביל המשיך ליצור ולשתף פעולה עם כוכבי על כשרון בן כל הזמנים.

כעת, כשמצבו רפואי הביאו אל חדר האשפוז, תורן נדרש למאבק מזן אחר לרגע ניתן לשכוח שתורן כבר חווה כמעט הכל והיה לאמן מועדף בכל תחום בידורי שבו נגע במהלך הקריירה העשירה שלו.
הוא שיחק, הלחין, הופיע, הפיק, ואפילו קידם וחשף כישרונות צעירים רבים. כעת, גורלו נתון בידי מנתחים המייחלים לשמר את המוזיקה הפנימית שלו לעוד שנים רבות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דן מהמם, נחמד- מקווה שתרגיש טוב (ל"ת)
    חולונייה 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רפואה שלמה.אבל כמי שחלה פעם
    Mtlk 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה אבל כמי שחלה במחלה אנקולוגית)ולא אומר שזה המצב פה.כי זה לא נרשם(. אאבל אני מכיג את הרצון להסתיר.כמו שאלות אחרת.וממה שלמדתי. הסתרה רק תעשה רע בסופו של דבר.להכיל ולקבל זה הדרך הנכונה באמת.אין בזה שום בושה.ולהסתתר זה רק יקח אותך למקומות יותר קשים.כבל כמובן שזה תהליך לקוח זמן.ותהליך שצריך לעבור את הגשר הזה.
    סגור