טלוויזיה

טרגדיה: השחקן האהוב נורה למוות בגיל 37 במהלך שוד שהסתבך

טרגדיה ענקית בהוליווד: השחקן האהוב ג'וני ווקטור בן ה-37, שזכור לכולנו בזכות תפקידו באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", נורה למוות בסוף השבוע האחרון על ידי גנבים שניסו לפרוץ למכונית שלו בסמוך לביתו בלוס אנג'לס, ארצות הברית. מותו נקבע בבית החולים, המשטרה פתחה בחקירה אך עדיין לא עצרה חשודים במקרה. חברו לסדרה, השחקן פרי שן, ספד לו: "היה נשמה יפה. כל כך מוכשר"
מערכת ice |  4
גוני ווקטור (צילום טוויטר @Gauthier505)
טרגדיה ענקית בהוליווד: השחקן האהוב ג'וני ווקטור בן ה-37, שזכור לכולנו בזכות תפקידו באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", נורה למוות בסוף השבוע האחרון על ידי גנבים שניסו לפרוץ למכונית שלו בסמוך לביתו בלוס אנג'לס, ארצות הברית.
אמו של השחקן האהוב שוחחה היום (שני) עם אתר TMZ וסיפרה כי בנה הבחין בשלושה גברים שמנסים לפרוץ לרכב שלו. בשלב זה, הוא ניגש אליהם, ומבלי שהתעמת איתם הם ירו בו ונמלטו מהמקום במהרה.
כוחות משטרה ואמבולנסים הוזעקו מיד למקום ופינו אותו לבית החולים, שם הרופאים ניסו להילחם על חייו אך ללא הצלחה - והם נאלצו לקבוע את מותו הטרגי. ג'וני ווקטור הותיר אחריו אם ושני אחים. עדיין לא ידוע על התפתחויות בחקירת הרצח או על מעצר של חשודים, כאשר משטרת לוס אנג'לס ממשיכה לחקור את המקרה המזעזע.
השחקן פרי שן, ששיחק לצדו באופרת הסבון ג'נרל הוספיטל, ספד לו עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו ובו הוא כתב: "ג'וני וקטור היה נשמה יפה. כל כך מוכשר. תמיד מוכן לכל דבר".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מזעזע. צער גדול. מוות פארש..יהי זכרו ברוך (ל"ת)
    שוש 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    לכו
    יהודה 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכו לגור באמריקה רק עוד לא למדתם זאמריקה זה כאן
    סגור
  • 2.
    עוד קורבן של עיר שמאלנית בתרבות ה-WOKE שמעודדת פשיעה (ל"ת)
    מה חדש 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    הוא לא נורה למוות, הוא נרצח (ל"ת)
    אלמוני 05/2024/28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור