ויראלי

כוכב האח הגדול נגד ראש אמ''ן היוצא: "חוצפן כזה, אדם יהיר"

קאזם חליליה לא יכל להישאר אדיש בנוגע להתפטרותו של של ראש אמ''ן, אהרון חליוה: "האחראי המרכזי של מה שקרה לנו ב-7 באוקטובר"
מערכת ice |  1
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
כוכב האח הגדול, קאזם חליליה, פרסם היום (רביעי), סטורי בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו על ראש אמ''ן היוצא: "חצי שנה ואני סותם את הפה שלי. אני יודע שאולי חלקכם לא יאהב את מה שיש לי להגיד, כולנו כעם מאוד אוהבים את צה''ל מתפקידו וחייליו. אבל חצי שנה אחרי. ראש אמ''ן שלדעתי האחראי המרכזי של מה שקרה לנו ב-7 באוקטובר. חוצפן כזה, בחר להתפטר ביום החג, אתם יודעים למה? לא כי הוא אמיץ, אלא שלא יקבל כותרות במהדורות".
עוד המשיך חליליה: "כי אם הוא היה בוחר להתפטר לפני שבוע היו מדברים עליו ועל הכישלון שלו כל היום. 1,200 נרצחים מתוכם בן דודה שלי עווד דראושה ז''ל, הדם שלהם על הידיים שלך. אדם יהיר, אני לא אומר סתם, דברתי עם אנשי צבא שעבדו איתו במהלך החצי שנה האחרונה, ואני יכול לספר לכם מה שנאמר לי: 'אדם יהיה, מתנשא' ועוד".
 
"'הבטחתי לנו שקט לפחות חמש שנים', אמרת לנו חמאס 'מורתע' ומה לא, בלילה של השבת השחורה, כבודך ישן במלון חמישה כוכבים, לא עונה לטלפון", כתב כוכב האח הגדול והמשיך: "פשוט לא נתפס. תתארו לעצמכם שראש אגף המודיעין של צבא ארצות הברית לא היה עונה לטלפון במתקפה של ב-9 בנובמבר, הוא היה יושב בכלא עד היום. זו דעתי ושמרתי אותה במשך כל התקופה, אבל די זהו, נמאס לי לשתוק. אני עדיין אוהב ומעריך את צה''ל, מפקדיו וחייליו הכי בעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק לגמרי
    אמת פשוטה 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרוב פרשנים ואולפנים שכחנו מה שכל בר דעת יכול לומר בפשטות. אמת לאמיתה
    סגור