ויראלי

אורטל עמר זועמת: "לא מעניין אותך? אל תראה"

משפיענית הרשת קיבלה תגובה מכוערת מעוקב והחזירה בכעס: "החוסר פרגון הזה וההתבאסות הזאתי, מה הבעיה? אנחנו מעלות דברים שהם באמת סבבה, אחלה של מבצעים שבעולם. למי זה כואב בדיוק? מה אכפת לכם באמת? אני לא מצליחה להבין איפה זה מפריע למישהו!”
מערכת ice |  1
אורטל עמר
זוגתו לשעבר של בן אל תבורי ואושיית הרשת מהמצליחות בישראל כיום, אורטל עמר מפרסמת לא מעט תוכן שיווקי בדף האינסטגרם שלה כמו לא מעט משפיעניות נוספות, אבל תגובה אחת של עוקב הצליחה להוציא אותה מהשלווה.
אחרי שאותו עוקב כתב לה: “יא מכוערת, התחלת לפרסם שטויות”, אמר שיתפה זאת מול עוקביה ויצאה למתקפה: “בתשובה לזה שכתב לי עכשיו ‘מפרסמת שטויות ומכוערת’, שיט. חג פסח עכשיו, כן יש הרבה פרסומות ויש הרבה הרבה מכירות. כן, יש כאלה שזה פחות מתאים להם, הכל בסדר. אתם הולכים ברחוב, אתם רואים שלטים. אתם שומעים רדיו, יש פרסומות. פרסומות זה לא דבר רע, זאת הפרנסה שלנו, באמת!”.

עוד המשיכה: “אנחנו בוחרות טוב טוב מה לפרסם לכם, תאמינו לי. אנחנו לא מפרסמות כל דבר. לא ראיתי שאני מפרסמת שטויות. זה שיש עכשיו קיט של צבע והשני בשקל, זה אחר הדברים הכי שווים ששמעתי למי שצובעת את השיער! לא מעניין אותך? אל תראה. מעניין אותך? מדהים. תקשיבו לי טוב אנחנו לא מפרסמות שטויות, זאת העבודה שלנו. למה כזה מטריף אנשים שמפרסמים פרסומות באינסטגרם? איפה זה תופס מישהו שזה לא בסדר!? אנחנו באמת מעלים דברים רלוונטיים!”.
 לסיום הסבירה: “החוסר פרגון הזה וההתבאסות הזאתי, מה הבעיה? אנחנו מעלות דברים שהם באמת סבבה, אחלה של מבצעים שבעולם. למי זה כואב בדיוק? מה אכפת לכם באמת? אני לא מצליחה להבין איפה זה מפריע למישהו!”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין לי מושג מה היה כי אני לא באינסטוש. (ל"ת)
    עמית 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור