ויראלי

עומר אדם מקבל איומים על חייו: מי רוצה לפגוע בזמר?

עומר אדם, מקבל איומים על חייו ונאלץ להסתובב עם לא פחות מארבעה מאבטחים סביבו, כאשר הסיבה לאיומים עדיין אינה ברורה
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)
עומר אדם, אחד הזמרים האהובים בישראל, מקבל איומים על חייו ונאלץ להסתובב עם לא פחות מארבעה מאבטחים סביבו, כאשר הסיבה לאיומים שמקבל הזמר על חייו עדיין לא ברורה.
על פי פרסום הערב (חמישי) ב"וואלה!", עומר אדם ובת זוגו הדוגמנית יעל שלביה, בילו לאחרונה באילת, שם ליוו אותם מאבטחים מחברת אבטחה, שנודע כי היא נשכרה במיוחד עבורו. 
כידוע, אדם נמצא במוקד של סערה בימים האחרונים, אחרי שכבר סגר 4 מופעי ענק בפארק הירקון אליהם רכשו כרטיסים יותר מ-100 אלף אנשים, אלא שמשטרת ישראל לא אפשרה את המופעים של הזמר בשל בעיות באבטחת האירוע.
אלא שהיום נודע כי רכבת ישראל שמה סוף לסאגה אחרי שהודיעה למשטרת ישראל כי הצליחה להשמיש רציף נוסף בתחנת תל אביב האוניברסיטה, ובנוסף היא תתגבר רכבות ואנשי ביטחון. עוד טענה כי "נוכל לקלוט כמות גדולה יותר מזו שחשבנו מההופעות של עומר אדם בפארק הירקון".
כזכור, בתחילת השבוע נשמעו הקולות במשטרה אחרת: "אנחנו ביקשנו למצוא צירי מילוט של חירום לקהל, מתוך הפארק ומחוצה לו. צריך לקחת בחשבון שבגלל עבודות הרכבת הקלה בסמוך לרכבת שקרובה לפארק הירקון ישנה רק כניסה ויציאה אחת מתחנת הרכבת. אנחנו יודעים מניסיון שהופעות של עומר אדם מביאות עשרות אלפים שנעים ברכבות. עלול להיווצר עומס כבד מדי".
במשטרה גם ביקרו את התנהלותו של עומר אדם ואנשיו: "קבעו עובדה, מכרו כרטיסים ולא שאלו אותנו בכלל. אנחנו בתקופה רגישה ביטחונית, בתוספת להסקת המסקנות מוועדת מירון. אם יהיה הספק ולו הקטן ביותר שמישהו ייפגע - המשטרה לא תאשר את קיום ההופעות האלה עד שימצאו פתרונות הבטיחות הראויים. לא נאפשר סיכון חיי אדם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה