ויראלי

הצל נגד נתניהו: "הסתכלת לנו בעיניים, כמה הבטחות ריקות כמה?!"

הצל בפוסט באינסטגרם שמותח ביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הבטחת לאלו שתמכו בך, הצביעו לך,האמינו בך, מכבדים אותך. הבטחת לנו, הסתכלת לנו בעניים והבטחת... כמה הבטחות ריקות כמה??"
מערכת ice |  3
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הבוקר, (שלישי) יואב אליאסי, "הצל" משתף פוסט לאינסטגרם בו הוא מבקר בחריפות את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו במלחמה ועל כך שהוא מבטיח הבטחות ולא מקיים ושהוא בתור אחד שהאמין לו ובטח בו, כבר לא מסוגל יותר. 
בפוסט כתב: "הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה. הבטחת לאלו שתמכו בך, הצביעו לך, האמינו בך, מכבדים אותך. הבטחת לנו, הסתכלת לנו בעניים והבטחת... הבטחת לנו שנרדוף את ראשי החמאס - שבינתיים מסתובבים בחופשיות בעולם ובלי חשש הבטחת שנכנס לרפיח - שכבר חודשיים שאתה לא מאשר את התוכניות הבטחת שנכתוש את חיזבאללה אם יירה עלינו - בינתיים אנחנו רק סופגים ותושבי הצפון פליטים"
הוסיף אליאסי: "הבטחת שלא יישאר חמאס - והוצאת את צה״ל מעזה בזמן שחמאס חי וקיים הבטחת שעזה תסבול - והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות סחורה ודלקים הבטחת לעצור את החשמל ולהחזיר אותם לתקופת האבן - והעברת להם חשמל ומים על חשבוננו. הבטחת לשמור על החיילים שלנו - ולא אישרת לתקוף מהאוויר כדי לא לפגוע ב״חפים מפשע״. הבטחת שתחזיר את החטופים, הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה הבטחת ...כמה הבטחות ריקות כמה???!?!?" 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בוקר טוב להתעוררות למציאות המרה מזה שנים. (ל"ת)
    דין 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הבטחות הצחקתה אותו חחחחח
    ירון 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בוקר טוב יואב התעוררת ? או שמה לא הייתה בארץ מ..2015 לא ראית את כל ההבטחות שראש ממשלה לא יכול לכהן יותר מ..2 קדנציות אצל דן שילון (בתוכנית במעגל) שאר ההבטחות נרשמו על הקרח ונמסו
    סגור
  • 1.
    מה חדש?
    איש תמים 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק עכשיו הצל גילה שהמאור הגדול הוא בעצם מוכר רהיטים כושל?
    סגור