ויראלי

אופירה אסייג חושפת: "הפחד קיים. סף החרדות עולה"

המגישה שיתפה: "מאוד מלחיץ, מאוד מפחיד, אבל אני סומכת על צה"ל. אני קוראת לכל עם ישראל, ובראשם לפוליטיקאים – תחבקו את צה"ל, תגבו את הרמטכ"ל, את הקצינים, את הטייסים, את הלוחמים והלוחמות - כי בזכותם יש לנו זכות קיום במדינת ישראל"
מערכת ice |  3
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
מגישת קשת 12 הוותיקה אופירה אסייג שיתפה היום (חמישי) בעמוד האינסטגרם הפעיל מאוד שלה, בו למעלה ממיליון עוקבים, תמונה מהכביש שם תיעדה נשיאה של טנק צה"לי על ידי משאית, ככל הנראה בדרך לחזית הצפונית.
בישראל היום בדקו איתה מה היא חושבת ומה התחושות שלה בצל המתיחות: "הבוקר יצאתי לקיסריה במסגרת ההרצאות שלי. הדרך הייתה עמוסה בטנקים בדרך לצפון. לא פשוט. בירכתי בליבי כל טנק שראיתי, כל רכב צבאי של כל חייל וחיילת שנוסעים להילחם ונכנסים לשדה הקרב. שאלוהים יחזיר אותם בריאים ושלמים".

עוד היא סיפרה: "הפחד קיים. סף החרדות עולה. לקבל איומים מאיראן ומחיזבאללה ולך תדע מה יהיה הלאה. מאוד מלחיץ, מאוד מפחיד, אבל אני סומכת על צה"ל. אני קוראת לכל עם ישראל, ובראשם לפוליטיקאים – תחבקו את צה"ל, תגבו את הרמטכ"ל, את הקצינים, את הטייסים, את הלוחמים והלוחמות - כי בזכותם יש לנו זכות קיום במדינת ישראל. וזה מוביל אותי בדיוק לנושא הכי חם במדינת ישראל, עכשיו יותר מתמיד: כולם צריכים להתגייס לצבא, ללא יוצא מן הכלל".
באינסטגרם שלה היא לא עצרה וכתבה: "מסה על החיילים והחיילות שלנו. מוכנים לכל קרב", כמובן שבהמשך היא הגיעה כסדרה אל ההרצאה שלה שבו סיפרה את סיפור חייה האישי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פח
    חגית 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדה פח תכנית פח אשפה רמה אשפה
    סגור
  • 2.
    מה. שחשוב. זה. הפוזה
    דודו. אפוי. מצוי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיי. מיי. הפרסונה. נחרדת. הלק. אפשר להמריי. לכיןן. הים. הל היי. מחכה ממש גדולה. עבור. המדפלמת. בתקשורת. העולם. גדול. מחפשים. לאן. להפליג. אז. אין. דאגות. של. מימון. פחות. פקה פקה. הלק. שפוני. נוני. חייבת. מהו. לדקלם. על. גביי. הכותרות. בתקשורת אן. עוד. הלק. הרבה. מפורסמים. מחפשים כותרות. שפוני. פחות. מענין. המדופלמת את. התושבים. במדינה. שפוני
    סגור
  • 1.
    נעלולה
    חגית 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נעל מהלך על שתיים
    סגור