ויראלי

חיים כהן שובר שתיקה ומתפוצץ: "נכון שהוא נפל"

לאחר שאחת העוקבות ברשתות החברתיות כתבה: "לא הבנתי על מה היא עלתה עם פנקייק שלא הלך לה?״. מי שחרג ממנהגו ומיהר לענות לה בפלטפורמה הוא חיים כהן, שכתב: "נכון שהוא נפל קצת ועדיין עלתה כי הטעם היה נפלא".
מערכת ice | 
חיים כהן מוזיאון חולון (צילום לנס הפקות)
לא מעט ביקורות נשמעו אמש (שלישי) לאחר סיום שידור הפרק של ״מאסטר שף״ בקשת 12, זאת לאחר שהמתמודדות אבישג פארי בת ה-37 מאילת ואסתר ביטון היו הראשונות לעלות לנבחרת, אך לדעת חלק מהצופים היה טעם לפגם בבחירה בהן.
הבחירה בפארי לא התקבלה כל כך, לאחר שבחרה להכין פנקייק יפני אשר לא צלח וצנח, אך למרות זאת היא מצאה את עצמה כחלק מנבחרת העונה החדשה.. הצופים של "מאסטר שף" לא כל כך הבינו מדוע היא נבחרה.
 
אחת העוקבות ברשתות החברתיות כתבה: "לא הבנתי על מה היא עלתה עם פנקייק שלא הלך לה?״. מי שחרג ממנהגו ומיהר לענות לה בפלטפורמה הוא חיים כהן, שכתב: "נכון שהוא נפל קצת ועדיין עלתה כי הטעם היה נפלא". 
הדברים של שופטי מאסטר שף נשמעים בקול לאחרונה, גם לאחר שמיכל  אנסקי החליטה לקטוע את השמועות על פרידתה מהתכנית וכתבה: ״לא נעלמתי לשום מקום. צילמתי עם קשת תוכנית נוספת שתעלה בעתיד הקרוב. ״מאסטר שף״ הייתה ותישאר בית עבורי, קשת גם כן, וצוות השופטים הם אחד אחד משפחה. אני כלכך שמחה על ההצלחה של העונה ואני איתכם תמיד גם כשאני לא על המסך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה