טלוויזיה

מיכל אנסקי חושפת פוסט טראומה: "החיים שלי עצרו"

אושיית האוכל ושופטת מאסטר שף לשעבר, השתתפה בפאנל העוסק בפוסט טראומה  באירוע של ארגון נכי ונכות צה״ל וחשפה את סיפורה האישי והתמודדותה: "לא רואים את הצלקות"
שירה יום טוב | 
מיכל אנסקי לב דימונדס (צילום שי כהן ארבל)
שופטת מאסטר שף לשעבר, מיכל אנסקי שממש בימים אלה משודרת העונה הראשונה בלעדיה, שיתפה באינסטגרם שלה קטע בו היא מספרת בפאנל שעוסק בפוסט טראומה על ההתמודדות שלה. אנסקי חשפה את הקושי בטריגרים וסיפרה על תחושת הבדידות הגדולה כמתמודדת.
אנסקי שיתפה את הקהל ברגע שהבינה את ההשפעה הקשה על חייה וסיפרה, "אחרי תקופה לא מבוטלת של קצת יותר משלוש שנים הבנתי שאני לא ממשיכה קדימה שהחיים שלי עצרו. והטריגרים האלה, אני ממש חיכיתי כי ברגעים האלה באמת הייתי, הרגשתי זמן, ושהלב שלי יוצא החוצה. בעצם הרגשתי שיש זכות לי לכאוב. כי לא רואים את הצלקות ולא מרגישים את האי נוחות.
"זה את עם עצמך וגם האנשים שקרובים לך, יש גבול עד כמה אתה יכול להתלונן ולהגיד כואב לך, כואב לך. אז זו המון המון בדידות אני חושבת. ואחד הדברים היפים שאני רואה כאן זה שיש מקום להסתכל אחת לשניה בעיניים ולהגיד אני מבינה, להגיד את לא לבד, ויש לך אותך. זאת המתנה הכי גדולה שקיבלתי, את עצמי".
 

לצד הסרטון הוסיפה אנסקי מילים לעוקביה וכתבה, "משתפת את המילים שלי, בפאנל העוסק בהתמודדות והחלמה מפוסט טראומה באירוע של ארגון נכי ונכות צה״ל. ומזכירה לכולנו, לשים לב להתנהגויות שלנו לאחרונה עם עצמנו ועם אחרים. אם קיימת התנגדות או כאב, זה הזמן הנכון לפנות לעצמכם זמן ומקום לחקירה אישית ולריפוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה