ויראלי

"עיתונאי רע מאוד": דרוקר עדיין חושב ככה על שרון גל?

לפני כשנה, כשעזב לערוץ 14 אמר דרוקר על שרון גל: "אני זוכר את הסרט 'רק תאיר יודעת' שהוא עשה לערוץ 10, שהיו בו שלל שקרים ובדיות שרק עזרו להפיח רוח חיים בקמפיין 'זדורוב זכאי'. לכן אף פעם לא ייחסתי הרבה רצינות לעיתונות שהוא עושה". מה יקרה הפעם?
מערכת ice |  4
שרון גל, רביב דרוקר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אחרי שנה בלבד, שרון גל חוזר לרשת 13. אבל אם לשפוט את הדברים שאמר עליו רביב דרוקר על אילה חסון ועל שרון גל עצמו לאחר ששניהם עזבו, הוא לא כל כך מתגעגע. בראיון ל'ישראל היום' באפריל 2023, הוא דיבר על הקולגה וזה רק גורם לתהות, מה תהיה קבלת הפנים למגיש שערק בחזרה מערוץ 14?
דרוקר סיפר בזמנו על מלחמת הרייטינג בה הוא מנצח לאחרונה: "כל תא בגוף שלי מצטמרר מההשוואה שלנו לערוץ 14. אני לא מתגונן בפני מי שחושב שאנחנו ערוץ שמאל. אנחנו ליברלים, רוב האנשים בערוץ כנראה לא הצביעו לנתניהו, אבל כשאצלנו יש תחקיר נגד גנץ - מפרסמים אותו. היתה לנו תקלה בדרך, כשהגיעו כמה אנשים שהם לגמרי מהצד השני לא רק בדעות, אלא מבחינת ההשקפה שלהם על עיתונות. זה יצר אצלנו שני 'ערוצים' על המסך. כל צופה ראה את זה, וזה היה סכיזופרני ופרסונלי. ששרון גל ואילה חסון עזבו חזרנו להיות ערוץ 10".
על שרון גל אמר: "תמיד חשבתי ששרון גל הוא עיתונאי רע מאוד, עוד הרבה לפני שהוא הלך להרפתקה ב'ישראל ביתנו'. אני זוכר את הסרט 'רק תאיר יודעת' שהוא עשה לערוץ 10, שהיו בו שלל שקרים ובדיות שרק עזרו להפיח רוח חיים בקמפיין 'זדורוב זכאי'. לכן אף פעם לא ייחסתי הרבה רצינות לעיתונות שהוא עושה. נכון שהמהדורה שלו מנצחת לעיתים את חדשות 13, אבל בעיניי זה לא אומר יותר מדי, חוץ מזה שהרבה אנשים מעוניינים לראות את סוג העיתונות הזה. ערוץ 14 חד־משמעית. זה אמצעי תעמולה. לא צריך אפילו להגיד שהוא מקבל מסרים ישירים מהליכוד"
שרון גל וערוץ 14 סירבו להגיב בזמנו, אבל האם הפעם מחכה תגובה אחרת לכשיחזור?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רק 14 עד הנצחון המוחלט שמעת ? (ל"ת)
    בן 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דרוקר עוד אסלה עיתונאית (ל"ת)
    פרשן פוליטי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רביב הלא חביב
    מיקו 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה כנראה אינך שומע את עצמך , אתם ערוץ תבהלה ותרעלה של השמאל החלול והרקוב אנטי יהודי שלילי ברמות הזויות , ערוץ מפיץ שינאה כלפי ספרדים וחרדים , בקיצור פרולוג דה של שמאל בזוי שגינו להיסגר בקרוב ב״ה.
    סגור
  • 1.
    איזה באסה ..
    מריו 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה הדבר הכי אכזרי שיש ... האיש שאתה הכי שונא מגיע לגור אצלך בבית . חחחח בהצלחה דרוקר
    סגור