ויראלי

לוסי אהריש חוגגת יום מאושר: "הגשמת כל מה שאיחלתי לעצמי"

בסטורי באינסטגרם שלה כתבה מגישת רשת 13 לבעלה צחי הלוי: "מזל טוב אבא יפה אהוב וגיבור שלנו, אהבה שלי, חבר הכי טוב שלי. בתמונה אחת הגשמת לי את כל מה שאי פעם איחלתי לעצמי: אושר גדול מלא באהבה טהורה"
מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)
אחרי שאייל ברקוביץ' רשם עימות גדול ראשון בהשתתפותו בפאנל של חדשות 13 לפני שבוע בערב שישי, כאשר הרתיח בשידור חי את העיתונאית לוסי אהריש בתשובה שנתן בנוגע לשחרור של מחבלים מהכלא והדבר הביא לכך שהודיעה למערכת חדשות 13 שלא תגיע לתוכנית ״זמן שישי״, כעת לוסי מתפנה לדברים יותר משמחים.
בסטורי באינסטגרם שלה כתבה: "מזל טוב אבא יפה אהוב וגיבור שלנו, אהבה שלי חבר הכי טוב שלי. בתמונה אחת הגשמת לי את כל מה שאי פעם איחלתי לעצמי אושר גדול מלא באהבה טהורה".
עוד היא כתבה בפנייה לבעלה: "תראה אותכם... מה הפלא ששניכם חוגגים באותו החודש? אני אוהבת אותך אהוב שלי. שרק תהיה לי ... לנו מאושר" והעלתה תמונה שלה ושל בנם אדם מחובקים.
 
על פי TMI אהריש לקחה ללב ונפגעה מהתנהלות של חברת החדשות שלא דיברה איתה כל השבוע אחר התקרית באולפן על כן בכלל לא בטוח שזו מהדורת שישי היחידה שתחמיץ וייתכן שהצעד שלה יהיה אפילו חריף יותר.
כזכור, ברקוביץ' אמר במפתיע בתחילת הדיון: "אני חושב שבן גביר צודק", ואז הסביר כי:. "אתם משחררים מחבלים ומשאירים יהודים בכלא? אם כבר רוצים לשחרר 40-50 עצירים, עדיף לשחרר יהודים ולא ערבים".
 
לוסי אהריש ממש לא התחברה לדבריו ותהתה: "למה, מחבל הוא לא מחבל?". ברקוביץ' ענה לה חד משמעית: "מחבל הוא מחבל". אהריש שאלה בהתרסה: "אז מה ההבדל בין לשחרר מחבל ערבי למחבל יהודי?", לכך ענה ברקוביץ': "מה זאת אומרת? יהודי זה יהודי וערבי זה ערבי".
 
לאחר שאהריש אמרה: "לא הבנתי", ברקוביץ' המשיך והסביר: "מחבל ערבי שרוצה לרצוח אותנו - את היהודים - לא צריך לשחרר". אהריש לא עצרה ושאלה: "ומחבל יהודי שרוצה לרצוח ערבים - צריך לשחרר אותו?". ברקוביץ השיב לה: "כן, לפני הערבים". אהריש לא האמינה למשמע הדברים: "איזה מין דבר זה? מחבל הוא מחבל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה