ויראלי

אייל גולן וגרושתו הסתירו סוד? "נשואים לכל דבר ועניין"

דניאל גרינברג נשאלה: “את ואייל התגרשתם אבל אתם המון ביחד, גם ישנים, גם מבלים. אז למה אין קאמבק?”: על כך היא ענתה: “אייל ואני במצב הנוכחי זוג נשוי לכל דבר ועניין. ובנוסף הוא אב ילדי.. זאת כבר משפחה. התכוונה למה לא מאחדים מגורים? פשוט ככה זורם ונוח”
מערכת ice |  1
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
כבר חודשים שאייל גולן ודניאל גרינברג בעיצומו של קאמבק ומרגש במיוחד, כאשר השניים שבו לזוגיות בריאה ופוטוגנית מאוד, בה הם משתפים גם את העוקבים המבולבלים ברשתות החברתיות. אבל איך באמת עובד הקאמבק? על כך ענתה דניאל גרינברג בסשן של שאלות ותשובות בסטורי שלה.
גרינברג נשאלה: “את ואייל התגרשתם אבל אתם המון ביחד, גם ישנים, גם מבלים. אז למה אין קאמבק?”: על כך היא ענתה: “אייל ואני במצב הנוכחי זוג נשוי לכל דבר ועניין. ובנוסף הוא אב ילדי.. זאת כבר משפחה. התכוונה למה לא מאחדים מגורים? פשוט ככה זורם ונוח”.

היא גם הסבירה לעוקבות: “אנחנו עוד בונים את עצמנו מחדש בתוך הקשר.. כמה שפחות להעביר את הילדים שינויים. לא ובטוח, ברוך השם, לגבי הבתים שלנו? כל אחד והבית שלו, והמשמרות שלו”.
עוד חשפה: “שבתות יחד, אז השבת עשינו יחד אצלי.. היה מדהים.. אני כל כך אוהבת את האנרגיה בדירה שלי, יש בה משהו ייחודי שיצרתי בין ה-4 קירות האלה בשנתיים וחצי האחרונות. את פרק הזמן אחד המשמעותיים בחיי אני עוברת בה.. זה רגשי”.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי זה מעניין?
    שמואל 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השם יעזור, ההם לא מעניינים אף אחד, חסר לכם הכתבים נושאים רציניים לכתוב עליהם?!
    סגור