ויראלי

אייל גולן הפתיע את גרושתו ליום האהבה: "איזה פרגון"

גולן הבטיח לגרינברג שהוא נותן לה מתנה נהדרת ליום אהבה: “תנוחי השבת מאמי… אני אהיה עם הילדים”. גרושתו הגיבה ושיתפה את העוקבים: “מציאות או חלום? מבולבלים? גם אנחנו. חיים שלי, מרגש, יאו, יום האישה, איזה פרגון, אני מתבלבלת. פתאום כל כך הרבה רעיונות לאיך לנוח… אעדכן”. ואיך זה נגמר?
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הקאמבק המתוק של אייל גולן וגרושתו דניאל גרינברג נמשך כבר יותר מחצי שנה, ולמרות שמועות שלא מפסיקות לצוץ, נראה שהיא יציבה ואוהבת במיוחד והם אף אוהבים לשתף את העוקבים שלהם בדינמיקה המשותפת.
אמש (שישי), גולן הבטיח לגרינברג שהוא נותן לה מתנה נהדרת ליום אהבה: “תנוחי השבת מאמי… אני אהיה עם הילדים”. גרושתו הגיבה ושיתפה את העוקבים: “מציאות או חלום? מבולבלים? גם אנחנו. חיים שלי, מרגש, יאו, יום האישה, איזה פרגון, אני מתבלבלת. פתאום כל כך הרבה רעיונות לאיך לנוח… אעדכן”.

אבל כשנותרו עוד כמה שעות, בצהרי יום שישי כתבה גרינברג: “מאמי, איפה אתה? איפה, איפה? אמרת תנוחי השבת. אתה רץ משחק כדורגל. אני פה עם שתי הקטנים, אחותי היקרה הוסיפה לי את מיה וליאם”. בערב כבר הופיע גולן בדלת וגרינברג כתבה: “משיח, משיח משיח! ישתבח שמו, הוא הגיע. ביי אמא משוחררת”.
גולן מבחינתו סיפר כי נתן עוד מתנה לדניאל ליום האישה: “היא לא אוהבת פרחים, הבחורה שונאת פרחים. אז הבאתי לך משהו שגם אני יהנה ממנו, הבאתי לך חלה ליום האהבה”. מסתבר שגרינברג הגיעה לסטודיו הפילאטיס שבו הייא מתאמנת ברחובות ונפגשה עם בתה החורגת אלין גולן וגרושתו הראשונה של הזמר ואמא של אלין, אילנית לוי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בתכלס הם עדין נשואים..תבדקו בעצמכם ותראו (ל"ת)
    רק אומר 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור