ויראלי

אלמוג כהן: "כדי לקבור את הפרשה תאלצו לקבור אותי לפני"

גילויים חדשים בפרשת הקצין המתחזה נחשפו, הח''כ צייץ בזעם: "מרגל העביר מידע ברמת שחור שמידיעה מוחלטת סיכן את בטחון המדינה וכוחותינו לגורמים צבאיים ואזרחיים שאינם מוסמכים, ומערכת המשפט והפרקליטות לא חושבים שאתם, אזרחי המדינה ראויים לדעת מי אותם גורמים"

מערכת ice |  3
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אמש (שני), יואב זיתון, הכתב הצבאי של ווינט, פרסם לראשונה גילויים חדשים בנוגע לפרשת הקצין המתחזה, אשר נכנס לבסיסים סגורים ב-7 באוקטובר ותיעד חומרים מסווגים. אחרי חקירתו הועבר המתחזה לאשפוז פסיכיאטרי.
זיתון כתב על הפרשה בטוויטר לשעבר: "גילויים חדשים בפרשה ה'מיסתורית' שהתורה לפרסום לבקשתנו הם שהקצין המתחזה מועבר מהערב לראשונה לאשפוז פסיכיאטרי בתנאי מעצר. כמו כן, בפוליגרף שנערך לו בחקירת שב''כ הוא נמצא דובר אמת".
עוד המשיך זיתון: "המתחזה מתעקש כי התייצב בבסיס ב-7 באוקטובר כקצין מילואים כדי לסייע כמו רבים שהגיעו כמוהו בלי צו". חבר הכנסת אלמוג כהן, ראה את הציוץ בטוויטר, ולא יכל שלא להגיב על הנושא.
כהן צייץ בעצמו: "עכשיו ניתן לחשוף כי עבר חקירות ״צורך״ בשב״כ, בה נשאל אם העביר מידע לאויב, מעולם לא נטען שכן. רק למי כן העביר את המידע? אם אתם חושבים לקבור את הפרשה תאלצו לקבור אותי לפני".
 
עוד הוסיף הפוליטיקאי: "בתמימותי חשבתי שאור השמש יחטא את הסירחון, טעיתי. מושחתים. אגב האשפוז בהסכמה לאחר שסירב להיות מוכר ככזה, הצליחו לשכנע אותו. שימו לב: מרגל העביר מידע ברמת שחור שמידיעה מוחלטת סיכן את בטחון המדינה וכוחותינו לגורמים צבאיים ואזרחיים שאינם מוסמכים, ומערכת המשפט והפרקליטות לא חושבים שאתם, אזרחי המדינה ראויים לדעת מי אותם גורמים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלמוג כהן גיבור ישראל
    רעות 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך. צועק את האמת העירומה והחייטים מנסים להשתיק
    סגור
  • 2.
    בזבוז זמן
    ד"ר לשם 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...אלמוג.זה איש מהם..הכל יסגר..אם היה מהימין..הו הו כל האולפנים והעיתונים היו עוסקים בנושא..בגצ פרקליטות והתקשורת הארורים משתפים פעולה...בגידה יש רק מצד אחד...אם אתה מהמחנה שלהם...הכל מותר וחוקי..תשאל את המכוערת מיארה ימח שמה...
    סגור
  • 1.
    הרעיון של חבר הכנסת הו ארעיון מבריק (ל"ת)
    jfo 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור