ויראלי

המפגש של בר רפאלי וכוכבת "הספייס גירלז" בפריז

בר רפאלי נכחה הבוקר בתצוגת האופנה של סטלה מקרטני בפריז. בתצוגה פגשה רפאלי את מלאני סי, כוכבת להקת "ספייס גירלז", ותיעדה איתה סלפי למזכרת. "תגיד שגדלת בשנות ה90 בלי להגיד שגדלת בשנות ה-90", כתבה 
רוני שיינר | 
מלאני סי ובר רפאלי (צילום אינסטגרם)
בר רפאלי נכחה הבוקר בתצוגת האופנה של המעצבת סטלה מקרטני בפריז. בתצוגה הוצגה קולקציית הסתיו של המעצבת, והיא התקיימה בנוכחות סלבריטאים רבים, ביניהם אביה של סטלה, חבר להקת הביטלס פול מקרטני, חברו הזמר רינגו סטאר, והדוגמנית קורל סימנוביץ'.  

פול מקרטני ורינגו סטאר (אינסטגרם)
בין המוזמנים, פגשה רפאלי את הזמרת מלאני סי, יוצאת להקת הבנות "ספייס גירלז". רפאלי צילמה סלפי למזכרת, אותו פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, עם הכיתוב: "תגיד שגדלת בשנות ה90 בלי להגיד שגדלת בשנות ה-90". 
במהלך האירוע, ענדה רפאלי את "שרשרת החופש", עם תליון בצורת סרט, המסמל תקווה להחזרת החטופים. 

קורל סימנוביץ' ובר רפאלי בתצוגה (אינסטגרם)
הקולקציה האחרונה של מקרטני שאבה השראה מהמלתחה של אמה, לינדה. היא ממזגת סגנון עם קיימות ומעניקה דגש לאופנה בת קיימא. הקולקציה מדגישה את המחויבות הבלתי מעורערת של מקרטני לאחריות סביבתית בתעשיית האופנה. 
רפאלי עצמה שהתה לאחרונה במיאמי עם בעלה, איש העסקים עדי עזרא. היא חוותה מתקפה ברשת לאחר שהעלתה תמונה רומנטית של שניהם, שצולמה בזמן שהתנשקו.
מי שיצאה להגנתה זוהי סיגל שחמון, שכתבה לעוקביה: "רגע לפני שאתם שופטים אדם או מבקרים אותו, תשאלו את עצמכם מה הסיבה שזה מה שיוצא ממכם. אנחנו אף פעם לא יכולים להוציא מהמערכת משהו שאין בנו, רק משהו שיש". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה