ויראלי

קים קרדשיאן תועדה בסרטון פפראצי ראשון עם הרכש החדש

עוד יום שגרתי בחייה של קים קרדשיאן: כוכבת הריאליטי תועדה בסוף השבוע כשהיא יוצאת מסניף של סטארבקס היישר אל רכב הסייברטאק החדש והאקסלוסיבי שלה. לצדה הייתה הסטייליסטית הצמודה שלה דני לוי, זוגתו של בן אל תבורי 
רוני שיינר |  1
קים קרדשיאן (צילום tiktok @suman poudel)
קים קרדשיאן תועדה בסוף השבוע כשהיא יוצאת מסניף של רשת סטארבקס, מלווה בסטייליסטית הצמודה שלה דני לוי, זוגתו של בן אל תבורי.
השתיים נכנסו היישר לרכב הסייברטאק החדש של קרדשיאן, מבית היוצר של טסלה. מחירו של הרכב העתידני, שמגיע מהחברה של האיש העשיר בעולם אילון מאסק, נע בין 61 אלף דולר ל-100 אלף דולר. הוא עשוי מנירוסטה ועמיד בפני כדורים. 

הפעם הראשונה בה קרדשיאן סיפקה הצצה לרכש החדש הייתה לפני אירוע הסופרבול, אז הצטלמה לצדו סמוך למטוס הפרטי שלה, שהקפיץ אותה למשחק. בשלישי האחרון היא הציגה אותו שוב לעוקביה באינסטגרם. 
הסייברטראק מצטרף לשאר הרכבים היוקרתיים בחניה של קים. בין היתר היא הבעלים של למבורגיני אורוס בשווי 400 אלף דולר, וקאדילק אסקלייד שנוצר בהזמנה אישית ועלה לפי הדיווחים כ-200 אלף דולר. על פי הערכות, אוסף המכוניות שלה שווה מעל 2 מיליון דולר.  
 
@poudelsuman12

Kim Kardashian leaves Starbucks in her Cybertruck.

♬ Sick (Dark Trap Beat) - Instrumental - Cj Beatz
בשני האחרון עמדה קרדשיאן מול סערה ברשת, כאשר גולשים ברשתות החברתיות ביקרו אותה לאחר שמכרה את תיק ההרמס שלה, עבור לא פחות מ-70 אלף דולר. הכוכבת רשמה תחילה שהתיק "במצב טוב", אך בהמשך התברר כי סימני השימוש בו ניכרים היטב: "שינוי צבע בידיות ובפינות התחתונות של התיק, ושריטות קלות על המתכת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים כמה חיים של אחד שונים מאחר…
    אחת 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא שבן אל לא חוזר. חי את החלום
    סגור