ויראלי

מעיין אדם נעלבת: "שלא תעזו להפגע מהדבר הזה"

לאחר האמירות של אבי כאכון על הקמת משפחה בגיל מאוחר, המגישה כתבה: "אני אמא טובה יותר היום משיכולתי להיות אז, ואני כאן לומר לכל הרווקות בנות ה-34, שלא תעזו להיפגע מהדבר הזה, וכבוגרת בית הספר הזה, אני מבטיחה לכן שתסיימו בהצטיינות"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
ההתבטאויות השנויות במחלוקת שנשמעות בריאליטי הבישול של קשת 12, המטבח המנצח VIP, הגיעו גם אל מעיין אדם, שהגיבה לאמירה של אבי כאכון לאחר שדיבר על ההתנגדות שלו להקמת משפחה בגיל 35.
אדם כתבה בין היתר: "היי, אני מעיין ובגיל 35 הקמתי משפחה. אני מודה שבכל רגע שעבר, על כל ניסיון שצברתי, על כל מדרגה בקריירה שטיפסתי, על כל הבגרות שהביאו עימן השנים, על הסבלנות שפיתחתי, על כל שקל שחסכתי, על כמה שלמדתי, ראיתי ועשיתי".

היא המשיכה וכתבה בהתייחסות לכאכון: "אני אמא טובה יותר היום משיכולתי להיות אז, ואני כאן לומר לכל הרווקות בנות ה-34, שלא תעזו להפגע מהדבר הזה, וכבוגרת בית הספר הזה, אני מבטיחה לכן שתסייימו בהצטיינות".
כאכון כבר הסתבך בלא מעט אמירות בעייתיות בעונה הנוכחית של הריאליטי, כאשר טען כי אנה ארונוב היא "סיביר" וכן היה חלק מהשיחה מדוע היא לא מביאה ילד נוסף, דבר שגרם לה להעלות פוסט כואב מאוד כמה ימים לאחר מכן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעיין את האחרונה שיכולה להמליץ או לא את אדם לא אפויה לא גמור .ו יחד עים זאות כאכון פרמיטיבי נאצר במאה הקודמת מינהרת הזמן
    סגור