תרבות ופנאי

מעיין אדם באמירה חריגה: "אפשר את המוח שלי בחזרה?"

מגישת הטלוויזיה והמשפיענית מעיין אדם שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" ברגע משעשע, וציינה כי היא מתקשה למצוא את רכבה הממוקם בחניון. מעיין אדם: "אני בחודש חמישי ואני פשוט לא זוכרת איפה שמתי את האוטו"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת הטלוויזיה והמשפיענית מעיין אדם, שמעוררת עניין רב ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת המסורתיים, שיתפה את עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" כי היא מתקשה למצוא את רכבה הממוקם בחניון.
בעקבות כך, אדם שיתפה תמונה בה היא נראית אבודה לחלוטין. לצד התמונה, כתבה: "אני בחודש חמישי ואני פשוט לא זוכרת איפה שמתי את האוטו. אפשר את המוח שלי בחזרה?". 
לאחר שזו איתרה את מיקום הרכב, שיתפה המשפיענית מעיין אדם כי בטעות שפשפה את הרכב שהיה ממוקם ליד הרכב שלה. בעקבות כך, אדם השאירה את פרטיה לבעל הרכב וכתבה: "מתנצלת מאוד". 
 



אדם, שנמצאת בחודש החמישי להריונה השני, שיתפה לאחרונה כי לאור העובדה כי איבדה את אחותה בטבח המזעזע שהתרחש בשבת השחורה, היא שקלה אפשרות של הפלה.

בריאיון לפודקאסט של כתב הרכילות של פנאי פלוס בר זגה, חשפה אדם: "יום יומיים אחרי שגיליתי שאני בהיריון ועיבדתי את זה, קודם כל בדקתי עם הרופא אם אני עוד יכולה להפיל, אם אני בשלב שאפשר לסיים היריון. המשפחה שלי מפורקת, איך אני מביאה ילד במצב הזה?".

(צילום: maayanadam@)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה