ויראלי

עדן בן זקן זועקת מדם ליבה: "מציאות פשוט הזויה"

עדן בן זקן התייחסה לפיגוע המזעזע במעלה אדומים: "זה יכול להיות כל אחד מאיתנו.  במדינה שאנחנו אמורים להרגיש בה את הכי ביטחון שיש. חייבים להתעורר ולעצור את זה"
מערכת ice |  1
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
עדן בן זקן, אחת הזמרות הגדולות בישראל, התייחסה היום (חמישי) לפיגוע המזעזע שהתרחש בסמוך למעלה אדומים, במסגרתו צעיר אחד נרצח ועוד 11 נפצעו בדרגות פציעה שונות.
בסטורי שהעלתה בן זקן לחשבון האינסטגרם שלה, היא כתבה: "אנחנו חיים במציאות פשוט הזויה. זה יכול להיות כל אחד מאיתנו. ברכב שלנו, עם הילדים שלנו. במדינה שאנחנו אמורים להרגיש בה את הכי ביטחון שיש. חייבים להתעורר ולעצור את זה. מאחלת רפואה שלמה לכל הפצועים".
כזכור, רק בשבוע שעבר בן זקן נחשפה בדרמה ענקית, זאת לאחר שבבניין בו מתגוררת הזמרת הישראלית, יחד עם בני משפחתה, בעלה שוקי וילדיהם הקטנים, הופתעו מאוד מקול הפיצוץ שהרעיד את הבניין השליו. לא היו נפגעים בנפש באירוע, אך נגרם נזק לא מבוטל למבנה, אחרי שרימון נזרק לעבר בניין היוקרה בו היא מתגוררת.
השרידים של הרימון אותרו לאחר סריקות בזירת הפיצוץ, ועל פי ההערכות הרקע הוא סכסוך פלילי בין גורמים מוכרים למשטרה. בשל העובדה שהרימון גם אותר בסמוך לדלת ביתה, נפתחה חקירה מידית על ידי כוחות המשטרה.
בהודעת המשטרה הוסבר: "חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בעלה של עדן מסתבך בפלילים ? (ל"ת)
    לולה 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור