ויראלי

הצל במתקפה: "מה אפשר לצפות ממהנדסי המוחות העלובים האלו"

יואב אליאסי (הצל) פרסם לפני זמן קצר פוסט, בו הוא תוקף את כלי התקשורת שסיקרו תקרית אלימה לכאורה בה היה מעורב לאחרונה חברו ושותפו לשעבר, קובי שמעוני (סאבלימינל). "אטפל משפטית בכל אלה שרמסו את אח שלי", כתב

רוני שיינר | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
שמו של קובי שמעוני (סאבלימינל) עלה לפני כחודש לכותרות בעקבות סכסוך בבית הספר של בנו, בו היה מעורב. תלונה הוגשה אז כנגד הראפר המפורסם, לאחר שלטענת בית הספר, התפרץ למוסד הלימודים ופעל באלימות מילולית קשה נגד המורה של בנו. 
סאבלימינל טען אז כי המורה מתנכל ומתעלל בנו. לאחר שנחקר באזהרה, הגיש תלונה נגד המורה על התעללות ונגד מנהלת בית הספר בגין אי דיווח. בנוסף, הוציא מכתב עם דרישה לחקור את אנשי החינוך תחת אזהרה.

אתמול נמסר מטעמו של סאבלימינל כי המורה המחנך ומנהלת בית הספר אכן נחקרו באזהרה. בנוסף, כך נמסר, המורה יצא לחופשה מאז המקרה ואינו מלמד יותר בבית הספר.  
"לשמור ולהגן על בני זו האחריות שלי. אנחנו חייבים לשמור על הילדים שלנו, הם חייבים להיות בטוחים ומוגנים בבית הספר", מסר סאבלימינל, והמשיך: "בניגוד לפרסומים המגוחכים, לא פרצתי ולא תקפתי אף אחד. יש מצלמות ותיעודים רבים כולו".    

יואב אליאסי (הצל) וקובי שמעוני (סאבלימינל). צילום: אינסטגרם
לפני זמן קצר פרסם חברו ושותפו לשעבר, יואב אליאסי (הצל) את תגובתו, במסגרתה הוא תוקף את התקשורת שסיקרה את הנעשה: 
"שומעים את הדממה הזאת? זה השקט של התקשורת שהשמיצה את אח שלי... איך אותה תקשורת שלכלכה והשמיצה "הזמר המפורסם מתל אביב" וגרמה לכך שקובי איבד קמפיין גדול ולביטול של הופעות, פתאום עכשיו בדממת אלחוט? למרות שהתברר שקובי לא קפץ מעל הגדר, לא תקף את המורה ולא איים על המנהלת", כתב.
אליאסי המשיך: "אבל מה אפשר לצפות ממהנדסי המוחות העלובים האלו? אני אגב סומך על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה ותהפוך כל אבן על מה קורה בבית הספר. עם זאת, הנחיתי את עורך דיני להיכנס לאירוע ולחבור לקובי כדי לטפל משפטית בכל אלה שרמסו את שמו של אחי". 
לסיום, פנה אליאסי לסאבלימינל: "אתה דוגמה לסופר אבא שנלחם למען הילדים שלו כמו אריה ואני גאה שאתה חבר שלי. בקרוב מאוד האמת תצא לאור וכל מי שהשמיץ אותך ישלם במזומן והרבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה