ויראלי

ב-70 אלף שקל: זה הפריט המטורף של יעל שלביה

מתברר שהאקססורי ששלביה יצאה איתו לבלות, על פי מאקו, תיק מדגם "קלי" האייקוני של הרמס, נע סביב טווח המחירים שבין 12,000 ל-20,000 דולר. כלומר, בהערכה גסה, בין 40 ל-70 אלף שקלים בסך הכל
מערכת ice |  1
יעל שלביה (צילום עדן גניש)
אחרי שיעל שלביה, בת זוגו של עומר אדם, עזבה את הבית בו היא מתגוררת עם הזמר ובעקבות כך החלה חרושת של שמועות על פרידה של אחד מהזוגות הנוצצים ביותר בביצה המקומית, מתברר כי היא גורמת למדורי הרכילות לדבר גם על נושאים אחרים הקשורים אליה, ושווים לא מעט כסף.
מתברר שהאקססורי ששלביה יצאה איתו לבלות, על פי מאקו, תיק מדגם "קלי" המוכר כל כך של הרמס, נע סביב טווח המחירים שבין 12,000 ל-20,000 דולר. כלומר, בהערכה גסה, בין 40 ל-70 אלף שקלים בסך הכל.
בצל זאת, היא העלתה לאחרונה לרשת תמונה פשוט מדהימה מהקמפיין שבו נראה שהיא עברה שינוי קיצוני במראה שלה, אבל רק כדי להרגיע, מדובר בפאה בלבד והיא לא נאלצה לגלח את הגבות, זה איפור מיוחד ועדין שנועד לטשטש אותן.
 
"מתחילת המלחמה הבנו שההסברה היא לא ממש בשיא שלה. אז כולם נרתמו", סיפרה תחילה שלביה וחשפה בכאב: "התגובות קצת מפחידות. אני מקבלת מלא איומים מזעזעים. אני כל יום חוסמת אנשים. הודעות מזעזעות שאני לא יכולה אפילו להסביר".
כזכור, רק לאחרונה דיירי פרויקט היוקרה צמרת בתל אביב ראו את הדוגמנית יעל שלביה מטיילת כשהיא לבדה בשכונה עם כלבתה, ללא זכר לזמר עומר אדם, בן זוגה. על פי TMI, עלתה תהיה האם השניים פירקו את החבילה משכך היא החלה לבדוק אופציה חדשה למגורים.
אלא שעל פי מיקי לוין, שלביה אמנם עזבה את הבית של עומר במשמר השבעה ועברה להתגורר במגדלי היוקרה בצמרת, אבל יש לכך הסבר שמניח את הדעת. על פי לוין: "אבל, ופה מגיע האבל הגדול, היא מתגוררת בדירתו של הזמר במגדלים, ולא בגלל משבר ביחסים אלא כי הוא החליט לשפץ את ביתו במשמר השבעה, שם התגוררו עד לאחרונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתרמי לנזקקים במקום תיק של 70000 שח בושה
    האמיתי 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זו הנהנתנות המגעילה הזו יש אנשים שאין להם מה לאכול ומה שמעניין אותך זה תיקים בעשרות אלפים איזו רדידות מגעילה
    סגור