ויראלי

אורנה בנאי בצעד מחאתי יוצא דופן: זה מה שעשתה בבסיס הקריה

משפחות החטופים החריפו את ההפגנות בתל אביב, ומי שלקחה חלק היא השחקנית אורנה בנאי, שאזקה את עצמה לשער הכניסה לבסיס הקריה
מערכת ice |  3
אורנה בנאי מתפרקת לרסיסים (צילום צילום מסך ערוץ 13)
על רקע הקפאת השיחות בקהיר בנוגע לעסקת חטופים אפשרית בין ישראל לארגון הטרור חמאס, משפחות החטופים החריפו אמש (חמישי) את מאבקן עם הפגנות גדולות בתל אביב, באזור קריית הממשלה.
המפגינים שקוראים לשחרר עכשיו את כל החטופים ולחזור לשולחן המשא ומתן חסמו מספר כבישים בתל אביב ואף אזקו את עצמם לשער הכניסה של מחנה רבין, הקריה. מי שהגיעה להפגנות של משפחות החטופים היא השחקנית, אורנה בנאי, שהייתה חלק פעיל מאוד מהמחאה ואף הייתה חלק מהאנשים שאזקו את עצמם לשעבר הכניסה של מחנה הקריה.

כזכור, אתמול הגיעה בנאי להשקת התערוכה של האמן וינסנט ואן גוך וסיפרה ל-TMI על הרגעים הקשים שעוברים עליה בתקופה האחרונה: "אפילו על הצרחה שלי בעזה. שמעת אותה מן הסתם. אפילו עליה, אנשים מקללים אותי ומאחלים לי למות ולבן שלי למות ולי להיאנס. דברים מאוד קשים, זה מדכא".
במהלך ריאיון גם לפני כחודש, האמנית סיפרה כי מאז השביעי לאוקטובר היא רוצה לצעוק וכל המתח הרגשי מאז אותה השבת הארורה התפרץ ממנה בצעדה. "אני אדם שסובל מרגישות יתר. כואב לי בגוף, כואב לי כבר הרבה זמן", היא שיתפה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מבינה את המפגינים
    באמת תוהה 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה מפגינים בישראל? תפגינו בעזה, נגד מי שחטף אותם.
    סגור
  • 2.
    אורנה בנאי אזקה את עצמה
    יפה 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אורנה... תתבגרי! מה נראה לך ולמשועממים איתך? שהמדינה מחכה לכם??? מה נראה לך, שהמערכת תעמוד דום, תחזיר את החיילים, תפרק את הצבא, כי אורנה אזקה את עצמה?... עורי! המסר: לא מוותרים על החטופים ולא מוותרים לחאמס!!! אל תנסי לשנות את זה, כי משפחות שלמות נהרסו במלחמה הזו ואנחנו מכבדים אתם כולם ולבסוף גם את עצמנו.
    סגור
  • 1.
    מנצלים את המשפחות
    סמי שמעון 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לבלות שמפגינים אני כבר לא מתייחס כי אין הבדל בינכם לבין החמאס , אבל למשפחות היקרות אני מתחנן תתרחקו מהנבלות של האחים לנשק . וכול האנשים הללו כי באמת אתם לא יכולים שנחבק אותכן. עצם זה שאתם מפגינים איתם איבדתם אותי וכמוני . שהאחים לנשק ישחררו את החטופים כי הדם שלהם עם הידיים של המפגינים שהם לא משפחות .
    סגור