מדדים ומחקרים

חברת התעופה הבטוחה בעולם נחשפת: עם מי הכי כדאי לטוס?

אייר ניו זילנד, שהייתה במקום השני ב-2023, עומדת עתה בפסגה ומקדימה את קוואנטס שאיבדה את המקום ראשון. וירג'ין אוסטרליה במקום השלישי. ומה קורה בדירוג חברות הלואו קוסט?
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
דירוג חברות התעופה הבטוחות ביותר בעולם התפרסם אמש (חמישי) כשהוא מסמך על מדדים שנבחנו בשנה החולפת. על פי הדירוג, אייר ניו זילנד, שהייתה במקום השני ב-2023, עומדת עתה בפסגה ומקדימה את קוואנטס שאיבדה את המקום ראשון. וירג'ין אוסטרליה במקום השלישי.
אחריהן כמה חברות שמוכרות לתייר הישראלי כמו אתיחאד וקטאר איירוויס שבמקומות 4 ו-5, אמירייטס במקום השישי, אול ניפון אחריה ופינאייר שמינית. במקום התשיעי קתאי פסיפייק האסייתית ואלסקה איירליינס. עוד שמות בולטים היו טורקיש איירליינס שבמקום ה-17, לופטנזה במקום ה-18 ואחריה KLM. יונייטד איירליינס סוגרת את ה-25 הראשונות בטבלה.

ומי הבטוחות ביותר בקרב חברות הלואו קוסט? ג'ט סטאר במקום הראשון, איזי ג'ט שנייה וריינאייר סוגרת את השלישייה המובילה. רביעית וויזאייר ונורבג'יאן במקום החמישי. בתחתית אינדיגו במקום ה-19 ובמקום ה-20 יורו ווינגס.
יש לציין כי בסך הכל נבדקו 385 חברות תעופה בסקר הגדול, רק הדירוג של 25 הבטוחות ביותר ראה אור. נבדקו התקלות, תאונות קטלניות, הערות מגורמי תעופה ממשלתיים לרבות נמלי תעופה, גיל צי המטוסים, אימוני טייסים כדי לדרג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה