מדדים ומחקרים

חברת התעופה הדייקנית בעולם נחשפת: עם מי הכי כדאי לטוס?

נתוני הנסיעות Cirium חשפו שחברת התעופה הדייקנית ביותר בשנה שעברה בקטגוריה העולמית הייתה Avianca Airlines הקולומביאנית, שהשיגה שיעור ביצועים בזמן של 85.73%, ואחריה Azul Airlines הברזילאית (85.51%), שאיבדה את השיא שלה. דירוג. קטאר איירווייז הגיעה למקום השלישי עם שיעור דיוק של 85.11%
מערכת ice | 
הטיסה הארוכה בעולם (צילום Magma Images, pixabay)
שום דבר בטיסה לא יכול להיות מרגיז יותר כמו דחייה, ביטול או הפרעה שתביא לשינוי בזמן ולעיכוב. הגעה ליעד או יציאה ממנו בזמן הוא אחד השיקולים החשובים ביותר שנוסע לוקח לפני שהוא מחליט אם להזמין טיסה עוקבת מאותה חברת תעופה.
על פי CNBC, התוצאות האחרונות של חברת ניתוח נתוני הנסיעות Cirium חשפו שחברת התעופה הדייקנית ביותר בשנה שעברה בקטגוריה העולמית הייתה Avianca Airlines הקולומביאנית, שהשיגה שיעור ביצועים בזמן של 85.73%, ואחריה Azul Airlines הברזילאית (85.51%), שאיבדה את השיא שלה. דירוג. קטאר איירווייז הגיעה למקום השלישי עם שיעור דיוק של 85.11%.

הביצועים בזמן של חברת תעופה מחושבים לפי האם המטוס מגיע לשער בתוך 15 דקות ממועד ההגעה המתוכנן ואם הוא יוצא בתוך 15 דקות ממועד ההמראה המתוכנן. על פי הנתונים, חברות התעופה הדייקניות ביותר באסיה הן חברת התעופה היפנית All Nippon Airways ויפן איירליינס, שתפסו את שני המקומות הראשונים עם שיעורי ביצועים בזמן של 82.75% ו-82.58% בהתאמה. תאי אייר-אסיה התאילנדית ירדה למקום הרביעי בשנה שעברה מהראשונה ב-2022.
חברת הלואו קוסט ההודית אינדיגו עלתה למקום הרביעי מהמקום החמישי בשנה שעברה על רקע ההתרחבות המהירה של החברה. חברת התעופה, בעלת גודל הצי ונתח השוק הגדולים ביותר בהודו, הפכה בשנת 2023 לחברת התעופה ההודית הראשונה שהובילה 100 מיליון נוסעים בשנה קלנדרית. היה לה ציון ביצועים בזמן של 82.12%, על פי הדוח.
שדות התעופה דייקניים ביותר: נמל התעופה הבינלאומי מיניאפוליס-סנט פול היה שדה התעופה הדייקני בעולם בשנת 2023. אחריו הגיע נמל התעופה הבינלאומי ראג'יב גנדי בהודו בהיידראבאד. שדה התעופה ההודי לא הגיע לדירוג 10 המובילים ב-2022, והקפיצה המדהימה למקום השני היא על רקע השקעות "די פנומנליות", על פי מחברי הדוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה