מדדים ומחקרים

סקר חדש בדק את התמיכה בטבח של חמאס - התשובות מפחידות ומטרידות

המרכז הפלסטיני למחקר פוליטי ביצע סקר לאחר הטבח הנוראי שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ובדק את רמת התמיכה בחמאס, מאז הטבח. התשובות צריכות להטריד כל ישראלי
מערכת ice |  6
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
לאחר שהמילה "קונספציה" הפכה לאחת המילים המדוברות ביותר בשיח הישראלי מאז ה-7 באוקטובר, נראה כי דווקא הקולות שסברו כי הפלסטינים אינם רוצים שום הסכם שלום עם ישראל ושהם לעולם לא יכירו במדינה יהודית, צדקו.
המרכז הפלסטיני למחקר פוליטי וביצוע סקרים ברמאללה בחן את התגובות לטבח האכזרי בקרב תושבי יהודה ושומרון הפלסטינים. על פי הסקר, 82% מהם תומכים במעשי הרצח והאונס שביצעו מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר ו-70% מהם חושבים שטרור מזוין הוא הפתרון לסיום ה"כיבוש".
בנוסף, הנתון המצמרר הבא הוא המפחיד מכולם, כאשר על פי המרכז שערך את הסקר, התמיכה בחמאס לא רק הוכפלה אלא קפצה פי שלושה מלפני הטבח ביישובי עוטף עזה. זאת כאשר על פי הסקר, 60% מתושבי יהודה ושומרון הפלסטינים רוצים בפירוק הרשות הפלסטינית.
תשובות הסקר יכולות להפתיע, אלא אם כן אתם נמנים על אלו שהזהירו או תמכו באזהרות שהגיעו עוד לפני ההתנתקות בשנת 2005, שאמרו כי כל עוד ישנו עם שמחנך את ילדיו לטרור ושנאת יהודים, בכל מקום אשר נמסור את השטחים, נקבל טרור בחזרה. האזהרות התבררו כנכונות וכעת על ממשלת ישראל לעמוד בלחצים אדירים במטרה למצוא פתרון, שיביא שקט לאזרחי ישראל ויחזיר את תחושת הביטחון האישי אחרי המלחמה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חובה לתרגם לאנגלית
    רון 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולהפיץ בכל העולם שהאארה"ב והארופאים הטיפשים ילמדו ויראו במי הם תומכים ומי הם הלא מעורבים בעזה ובגדה ,לחסל ,להוציא להורג במשפט צבאי קצר והדבר הכי אפקטיבי לדעתי גירוש כל משפחות מחבל ללבנון/ סוריה ( לא לעזה אנחנו לא רוצים אותם כאן כל כך קרובואחכ עוד ידרשו מאיתנו להאכיל אותם )
    סגור
  • 5.
    חינוך לשינאה
    דוד 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש נכון כול עוד יחנכו את הדור הצעיר לשינאה לא ישרור שלום ...
    סגור
  • 4.
    לא להכניס יותר פועלים
    אחד 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראינו כבר סרטונים של פועלים פלסטינים שעושים נזקים בדירות חדשות. אז עדיף לא להכניס אותם לעבוד בישראל בכלל. אולי חוסר הפנסה יניע אותם להגר למקומות אחרים..
    סגור
  • 3.
    שיתבשלו
    השתולים 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אסור בשום אופן יותר להעסיק אותם לתת להם פרנסה אין לאפשר יותר כניסה של פלשתינים לארץ זה נגמר הם ירגישו את טוב מאוד מבחינה כלכלית שיחפשו עבודה באירן וסוריה בני בליעל
    סגור
  • 2.
    צריך לרסס את כולם (ל"ת)
    חרא 12/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    לא מפתיע, צריך להשפיע על ההחלטה להכניס פועלים
    שרית 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מפתיע בכלל, ידענו את זה גם קודם, כל פעם שחילקו בקלאוות אחרי רצח, ועוד מההשתתפות ההמונית בלינץ' ברמאללה. אבל עכשו שכולם יודעים, מה תעשו עם זה? מבינים שאסור להכניס פועלים לארץ? מבינים שגם פועל שלא יבצע פיגוע עדין יכול לבצע איסוף מידע עבור החמאס? אסור להכניס לארץ פועלים מיו"ש בדיוק כמו שהבנו שאסור להכניס מעזה
    סגור