מדדים ומחקרים

קבוצת תגבור מסכמת רבעון: עלייה של כ-14% בהכנסות החברה

קבוצת תגבור מציגה רבעון שלישי חזק עם עלייה ברווח הנקי לבעלי מניות החברה עם גידול של כ-29%. אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תיגבור: "אנו מסכמים רבעון שלישי מוצלח עם המשך צמיחה ההכנסות וברווח, בנטרול הפחתה בסך כ-8.5 מיליון ש"ח שאינה תזרימית בתחום פעילות הנגישות"

מערכת ice |  1
אורית בנבנישתי (צילום מורג ביתן)
היום (חמישי), פרסמה קבוצת תיגבור את התוצאות הכספיות העולות מדוחות הרבעון השלישי לשנת 2023. על פי הנתונים, הכנסות החברה גדלו בכ-14.0% והסתכמו לכ-300.5 מיליון שקל, זאת בניגוד לסכום שנקבע ברבעון הקודם אשר עמד על  כ-263.7 מיליון שקל.  
מלבד זאת, החברה מדווחת על הישג משמעותי ברבעון השלישי, כאשר הרווח הגולמי גדל בכ-16.7% והסתכם בכ-21.7 מיליון שקל, זאת בהשוואה לכ-18.6 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. בנוסף, על פי נתוני הרבעון השלישי, הרווח התפעולי, בנטרול הפחתה חד פעמית לא תזרימית בגין נכס בלתי מוחשי, עמד על כ-8.5 מיליון שקל, מדובר בצמיחה של כ-37.7% ביחס לרבעון המקביל והסתכם לכ-10.6 מיליון שקל.
עוד מדווחת החברה, כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה, בנטרול ההפחתה, הסתכם בכ-6.4 מיליון שקל, גידול של כ-29% לעומת שנה שעברה ברבעון המקביל. לצד הישגי החברה בהכנסות הרבעון השלישי, קבוצת תיגבור חושפת כי ההפסד הסתכם בכ-2.1 מיליון שקל. מדובר בהפסד משמעותי, לאור העובדה כי  ברבעון הקודם, הרווח עמד על כ-4.4 מיליון שקל. על פי החברה, הקיטון נבע מההפחתה הלא תזרימית.

אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תיגבור, התייחסה להישגי הרבעון השלישי לצד השפעות המלחמה הנוכחית על החברה: "אנו מסכמים רבעון שלישי מוצלח עם המשך צמיחה ההכנסות וברווח, בנטרול הפחתה בסך כ-8.5 מיליון ש"ח שאינה תזרימית בתחום פעילות הנגישות. לצערנו, בשעה זו אנו נמצאים בעיצומה של תקופה מהקשות שידעה מדינתנו ופועלים ב"שגרת מלחמה", ללא השפעה מהותית על הפעילות, גם כאשר כ-550 מעובדי החברה גויסו לשירות מילואים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עושקים את הזקנים
    זהבה 03/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושקים את הזקנים לוקחים אלפי שקלים על רישום עובדים סיעודיים וברגע שרשמו את העובד לקחו את הכסף נעלמו
    סגור