מדדים ומחקרים
ויקטורי שוברת את השוק: זה מה שעשתה למחירים מאז ה-7.10
אם רוצים להשוות את המחירים לתחילת חודש אוקטובר, רגע לפני ה-7.10 והמחיר הממוצע לצרכן זינק ביותר מ-2.5% באופן רוחבי, ויקטורי הייתה היחידה שהוזילה מחירים, עם כמעט 1.5% פחות. יוחננוף עם העליה הכי גדולה במחיר
לקוחות רשתות השיווק בישראל גילו היום (חמישי) כי המחירים בסופרמרקטים בעלייה, אבל עדיין - איזו רשת היא הזולה בישראל ומי לעומת כולן דווקא הורידה במחיר מאז חלה המלחמה? במאקו סקרו את 7 רשתות השיווק המובילות והתשובה חד משמעית.
אם רוצים להשוות את המחירים לתחילת חודש אוקטובר, רגע לפני ה-7.10 והמחיר הממוצע לצרכן זינק ביותר מ-2.5% באופן רוחבי, ויקטורי הייתה היחידה שהוזילה מחירים, עם כמעט 1.5% פחות.
לעומת זאת, ברשת יוחננוף נרשם השינוי הכי גדול במחיר, עם עלייה של 6.97%, רשת רמי לוי עם ההתייקרות השנייה בגובהה של 4.30%, בינתיים ברשת באושר עד העלייה הייתה 3.47% ובמחסני השוק וקרפור היפר פחות מ-2%.
עוד ב-
מבחינת עלות הסל, בפסגה ניצבת רשת שיווק השקמה של רמי לוי נרשם המחיר הזול ביותר לסל, 1,523 שקל ובכך היה זול יותר מאושר עד שבמקום השני עם 1,542 שקל בסך הכל. יוחננוף שלישית עם סל במחיר של 1,582 שקל, מחסני השוק 1,610 שקל, אחריה קרפור היפר עם סל בעלות של 1,654 שקל, ויקטורי לפני אחרונה עם 1,668 שקל ובמקום האחרון עם פער של 236 שקל מהרשת הזולה ביותר, שופרסל שמוכרת את הסל ב-1,759 שקל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שקר וכזב! שיאן התיקרות חדה בויקטורי מיום 7 באוקטובר.ברוני 11/2023/25הגב לתגובה זו0 1אייל רביד לא בוחל באמצעים לתעתע "מבצעים והנחות" ברשת בראיונות לטלוויזיה. שלטים מטעים במדפים (ברשותי תמונות מתעדות)...סגור