מדדים ומחקרים

רשות האוכלוסין חושפת: אלו השמות שהפכו לטרנד בעקבות המלחמה

מתברר שעל רקע מלחמת חרבות ברזל, רשות האוכלוסין וההגירה מפרסמת את השמות הייחודיים סביב האירועים, שהוענקו לנולדים מאז ה-7.10.23 וכמובן שלא מעט ילדים נקראו על שם המקומות שעמדו במרכז האירוע ההיסטורי. לכמה ילדים קוראים ארז? כמה בארי וכמה ניר או עוז?
מערכת ice | 
תינוק (צילום unsplash)
אין ספק שהאירועים המחרידים שהתרחשו בשמחת תורה, ישפיעו על מדינת ישראל לדורות הבאים, אף אחד לא יוכל לשכוח את היום הנורא בו נטבחו כ-1,300 ישראלים ונראה שיש מי שבחרו גם להנציח זאת דרך הדורות הבאים.
מתברר שעל רקע מלחמת חרבות ברזל, רשות האוכלוסין וההגירה מפרסמת את השמות הייחודיים סביב האירועים, שהוענקו לנולדים מאז ה-7.10.23 וכמובן שלא מעט ילדים נקראו על שם המקומות שעמדו במרכז האירוע ההיסטורי.

נבדקו שמות הנולדים הושפעו ממלחמת "חרבות ברזל" והתוצאות לפניכם: אחד השמות הנפוצים, המסמלים את הקשר העמוק למצב ולמדינת ישראל הוא בארי: 34 בנים ו-11 בנות קרויים בשם זה.
אבל האם מישהו החליט לקרוא לילדיו בשם נובה ואכן יש 3 בנות העונות לשם הזה. להלן הנתונים המלאים: מספר הנולדים נכון לתאריכים 7.10 עד ה-20.11(כולל) 17,629. נתוני שמות נולדים החל מה-7.10  בחלוקה לפי בנים ובנות: נובה- 3 בנות, בארי- 34 בנים, 11 בנות, ניר- 5 בנים,  3 בנות, עוז- 49 בנים, 1 בת, ארז- 8 בנים, 2 בנות, מגן- 1 בן, דקל-1 בת 1 בן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה