מדדים ומחקרים

קבוצת ארד ברבעון חזק: ההכנסות גדלו בכ-87.7 מיליון דולר

קבוצת 'ארד' חושפת את נתוני דוחות הרבעון השלישי שלה כאשר הכנסות החברה עלו בכ-10.3%. גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד: "אנו מסכמים רבעון חיובי נוסף עם צמיחה בהכנסות במרבית השווקים המרכזיים בהם פועלת הקבוצה"

מערכת ice | 
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד (צילום קבוצת ארד, shutterstock)
קבוצת 'ארד' אשר עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות לניהול ומדידת מים, הודיעה היום (רביעי) על התוצאות הכספיות העולות מתוך דוחות הרבעון השלישי. על פי הנתונים, נרשמה עלייה משמעותית בהכנסות הקבוצה כאשר סכום ההכנסות עומד על כ-87.7 מיליון דולר, גידול של כ-10.3% בניגוד לרבעון המקביל בשנת 2022.

מלבד זאת, הישג נוסף נרשם בנתוני דוחות הרבעון כאשר הרווח התפעולי עומד על כ-8.7 מיליון דולר, גידול של כ-7.6% לעומת רבעון מקביל בשנה שעברה. בגזרת הרווח הנקי, לא נרשם שינוי מהותי בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה כאשר סכום הרווח הנקי הסתכם על כ-6.4 מיליון דולר.
בתשעת החודשים הראשונים של 2023 הכנסות הקבוצה הסתכמו בכ-277.8 מיליון דולר, זאת לעומת כ-240.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה, גידול של כ-15.3%. הרווח הנקי בתקופה הזו, עמד על בכ-22.9 מיליון דולר, זאת בהשוואה לסכום של כ-18.3 מיליון דולר, גידול של כ-25.5%.
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת 'ארד' ויו"ר דירקטוריון קבוצת 'ארד', התייחס להישגי החברה: "אנו מסכמים רבעון חיובי נוסף עם צמיחה בהכנסות במרבית השווקים המרכזיים בהם פועלת הקבוצה. במהלך הרבעון המשכנו להשקיע בפיתוח מוצרים חדשים ובהרחבת יכולות המכירה והשיווק בשוק האמריקאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה