השוק

קבוצת ארד ברבעון שובר שיאים: ההכנסות צמחו ב-24.4%

קבוצת ארד לא יכלו לבקש רבעון ראשון טוב יותר. בקבוצה מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2023 ומציגים תוצאות שיא בכל הפרמטרים
מערכת ice | 
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד (צילום קבוצת ארד)
קבוצת ארד, מובילה עולמית בפתרונות טכנולוגים מתקדמים לניהול משק מים, מדווחת היום (שני) על תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2023 ומציגה תוצאות שיא עם המשך צמיחה בכל הפרמטרים.
הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-96.4 מיליון דולר, גידול של כ-24.4% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2022 וזאת לאור חיזוק הפעילות באירופה וארה"ב. ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכם בכ-13.4 מיליון דולר, גידול של כ-31.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
 
הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-8.7 מיליון דולר, גידול של כ-56.7% לעומת הרבעון הראשון בשנת 2022. החברה החליטה לחלק דיבידנד בסך של 11.5 מיליון דולר לבעלי המניות.
גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד, והוגו צ'אופן, יו"ר דירקטוריון קבוצת ארד, מסרו: "אנו שמחים לדווח על רבעון שיא נוסף, עם צמיחה דו ספרתית בהכנסות וברווחים, אשר מהווה המשך ישיר לתוצאות החזקות שהצגנו במהלך שנת 2022. תוצאות הרבעון הראשון משקפות את המובילות הטכנולוגית של ארד והיכולת לספק פתרונות מתקדמים ומדויקים ללקוחות ברחבי העולם".
עוד הוסיפו השניים כי "משבר האקלים העולמי הדגיש את חשיבות השמירה על משאב המים וניהולו באופן מיטבי ואנו רואים כי הסביבה העסקית מאופיינת בגידול בביקוש למוצרים ופתרונות המספקים מדידה מדויקת, וכן לשירותים דיגיטליים מתקדמים. אנחנו ממשיכים להגדיל את נתחי השוק שלנו, בזכות המובילות הטכנולוגית של ארד והיכולת שלנו לספק פתרונות מתקדמים ומדויקים לניהול משק המים. אנחנו ממשיכים להשקיע במחקר ופיתוח לצורך הרחבת סל המוצרים שלנו וביניהם מדי המים החכמים והמדויקים המספקים תמונה איכותית לאלפי לקוחותינו ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה