מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: יסמין מועלם שולטת ברשימת השירים המושמעים

טיילור סוויפט כובשת השבוע את צמרת דירוג האמנים המושמעים ביותר בספוטיפיי, עומר אדם ויסמין מועלם עדיין בעקבותיה. בנוסף הזמרת האייקונית מובילה גם את דירוג האלבומים המושמעים ביותר
מערכת ice | 
יסמין מועלם (צילום רותם לבל)
שבוע נוסף עבר במסגרת מלחמת חרבות וברזל והישראלים ממשיכים במגמה מהשבוע שלפני. את צמרת דירוג האמנים המושמעים ביותר מובילה טיילור סוויפט שסרטה החדש יצא בשבוע שעבר לאקרני הקולנוע בישראל, מיד אחריה עומר אדם ויסמין מועלם שממשיכים להיות האמנים הישראלים המושמעים ביותר. את המקום הרביעי תופס אייל גולן ואת החמישייה הראשונה סוגר עדן חסון.
טיילור סוויפט מובילה גם את רשימת האלבומים המושמעים ביותר עם Taylor's Version, במקום השני "אין עולם" של יסמין מועלם, מזרח פרוע של טונה במקום השלישי, אלבום 2 של עדן חסון במקום הרביעי והאמת של אודיה סוגר את החמישייה הראשונה.
בקרב השירים המושמעים ביותר "יהיה טוב" של יסמין מועלם במקום הראשון עם לא פחות מ-321,556 השמעות, את המקום השני תופסים יהיה טוב ומים שקופים של עומר אדם ויזמין מועלם עם 252,614 השמעות, במקום השלישי "לצאת מדיכאון" של יגל אושרי עם 251,971 השמעות, את המקום הרביעי תופס יחפים, גם כן של יסמין מועלם עם 217,085 השמעות. את החמישייה הראשונה משלים שירו של אושר כהן "אהבה" עם 200,078 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה